stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
gäsp, tråktuttar. Fler små med bröstvårtor som pekar bestämt ut!
Grattis! Jag har myggbett
Grattis! Jag har myggbett
Trevligt. Hoppas att din öppna attityd smittar av sig. Dessvärre många kvinnor med stor och tung byst som inte trivs med sin kropp.
Det ena utesluter väl inte det andra så
Ja de är kanonfina. Pekar rakt fram med bröstvårtor stora som körsbär. Perfekt att kunna gå utan BH.
Tack! Det finns kvinnor som vill operera sina bröst så fort de börjar hänga. Är de stora och tunga så gör de garanterat de. Jag tror att det är viktigt med träning. Då orkar man bära sina stora och tunga bröst.
Det är klokt av dig att stärka bål och rygg. Jag tycker att riktigt tunga bröst är det vackraste som finns. Särskilt när bröstvårtan pekar neråt.
Jag behöver riktigt stora och stabila bh:ar som lyfter upp allt. Mina bh:ar ser rätt gigantiska ut men det gäller att gilla läget.
Jag behöver riktigt stora och stabila bh:ar som lyfter upp allt. Mina bh:ar ser rätt gigantiska ut men det gäller att gilla läget.
Jag hade också en helt vanlig bh storlek, 75B innan jag fick barn. Brösten har växt efter varje barn. Har även ammat rätt länge. Har tre barn. Från 75B till 75H. Jag har gått ner mina graviditetskilon men brösten blev inte mindre.