• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (TW)
    Anonym (mr18cm) skrev 2017-10-22 10:17:56 följande:

Välkommen tillbaka. Du är riktigt läcker, fortsätt posta.

Tack!
  • Anonym (Myggbetten)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-22 10:18:24 följande:

Kul att det finns män som tycker om stora bröst. De är så tunga och stora att de hänger alltid. De går helt enkelt inte att undvika. Bröstvårtorna blir också väldigt stora eftersom brösten är så stora. Många kvinnor vill ju minska sina bröst. Jag satsar på stadiga bh:n istället och tränar ryggen på gymmet. Då slipper jag ont i ryggen.

Det är väl tvärtom. ALLA män gillar stora bröst. Försök ist hitta nån som gillar små bröst.
  • Anonym (mr18cm)
    Kul att det finns män som tycker om stora bröst. De är så tunga och stora att de hänger alltid. De går helt enkelt inte att undvika. Bröstvårtorna blir också väldigt stora eftersom brösten är så stora. Många kvinnor vill ju minska sina bröst. Jag satsar på stadiga bh:n istället och tränar ryggen på gymmet. Då slipper jag ont i ryggen.
    Haha, "finns män som", det finns ju hur många som helst.
  • Anonym (TW)
    Anonym (Myggbetten) skrev 2017-10-22 10:27:31 följande:

Det är väl tvärtom. ALLA män gillar stora bröst. Försök ist hitta nån som gillar små bröst.

Vad trevligt! Jag har H kupa, 75H. Precis som tråden heter.
  • Anonym (Myggbetten)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-22 10:32:23 följande:

Vad trevligt! Jag har H kupa, 75H. Precis som tråden heter.

Grattis! Jag har myggbett
  • Anonym (TW)

En annan av mina favorit T-shirts. Trevligt med rosa också.

• Anonym (Lothar)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-22 10:55:13 följande:

En annan av mina favorit T-shirts. Trevligt med rosa också.

Trevligt. Hoppas att din öppna attityd smittar av sig. Dessvärre många kvinnor med stor och tung byst som inte trivs med sin kropp.
  • Killesoker

Bild???
  • Firepants
    Anonym (Myggbetten) skrev 2017-10-22 10:39:04 följande:

Grattis! Jag har myggbett

Tror nog dina är lika fina som tw s även fast de är mindre.
  • Anonym (Myggbetten)
    Firepants skrev 2017-10-22 12:39:33 följande:

Tror nog dina är lika fina som tw s även fast de är mindre.

Det ena utesluter väl inte det andra så

Ja de är kanonfina. Pekar rakt fram med bröstvårtor stora som körsbär. Perfekt att kunna gå utan BH.
Svar på tråden stora tuttar