Inlägg från: Tigrisog |Visa alla inlägg
  • Tigrisog

Feedback på online dejting presentation efterfrågas

Du verkar rätt ung utifrån det du skriver och det ser bra ut. Men viktigast oavsett är nog att du skriver fritt ur hjärtat och det du verkligen menar utan att försöka "skapa" en presentation. Tänk på att inte spela teater eller förställa dig något du inte är. Ett varningens ord bara, de flesta tjejer får många, många och då menar jag många killar som tar kontakt med dem och det gäller för dig att inte vänja dig vid tanken att "jaja... det finns många fler än dig som inte skrev till mig på 2 timmar..." typ Att bli blasé är ingen hit och som kille har jag iaf tidigare när jag var på en site märkt ganska snabbt om en tjej bara skrev för att skriva utan någon mening alls eller bara för att ha igång mig bara för att det fanns andra på sidan, kanske killar hon hade fått kontakt med tidigare. Det finns såklart inga skyldigheter sådär men om du har bestämt dig för att ge en bra kille en chans så gör det när du märker att det börjar klaffa med någon speciell och släpp resten. Annars blir du nog bara förvirrad känslomässigt... Det var bara ett tips och lite off-topic, sorry för det och lycka till.

• Tigrisog

Blase är synonymt med att vara likgiltig, liknöjd, ointresserad, oengagerad....alltså får du för mkt av nåt kan det hända att det inte känns speciellt längre och när det gäller kontakannonser gäller det såklart risken med att många kontakter kan leda till att man just... blir det....  kan passa på att säga att detsamma gäller ju killar såklart så. take care Glad

Svar på tråden Feedback på online dejting presentation efterfrågas