• Ciliaja

Hur skall ja få min 1½ åring att somna i sin säng igen??

Konstigt att varje gång de startas en sån här tråd så känner många behov av att ifrågasätta varför han måste sova i egen säng, det var väl inte ens TS fråga? Det är sån hysteri om samsovning. Alla vill inte sova med sitt barn varje natt, man kanske sover bättre om man inte har någon som sparkar och låter hela natten.....

• Ciliaja

Svaret är ju alltid samsovning i sånna här trådar, från 20 olika personer. Räcker väl om en har skrivit det, då kan man komma med något annat om man nu ska tipsa.

Nä. Jag har faktiskt inget tips. Men hon har ju fått en hel del tips på samsovning så hon klarar sig nog.

• Ciliaja

Nä jag menar bara att ser man att massa redan har skrivit samsovning behöver man kanske inte skriva de igen.

• Ciliaja

Ja visserligen.

Det känns bara som att många gånger så låter det som att det är de enda rätta. Att allt annat än samsovning är dåligt för då är barnen otrygga. Jag menar bara att det är inte bäst för alla att samsova :)

Strunt i det nu. Hoppas du hittar ett bra sätt TS. Vad de nu än är :)

• Ciliaja

Jag skrev också att det är det svaret man får i sånna här trådar. I allmänt.

Men okej. Det var kanske dumt skrivet av mig.

Svar på tråden Hur skall ja få min 1½ åring att somna i sin säng igen??