• gullan83

Hur skall ja få min 1½ åring att somna i sin säng igen??

Min son på 1½ år har fram tills för några veckor sovit jättebra i sin egna säng och somnat utan problem. Men så fick han magsjuka och fick sova i min säng och efteråt gick det bra fram och tillbaka men nu senaste veckan har han fått sova hos mig för ja orkar inte höra hans gallskrik från sin säng att han inte vill sova där. Hur skall ja göra för att han skall vilja somna i sin säng igen utan att gallskrika av panik?? för han får sin flaska välling som vanligt i sängen men sen direkt när den är slut så kommer gallskriket. 

• Svar på tråden Hur skall ja få min 1½ åring att somna i sin säng igen??
  • gullan83

nej ja bara tycker det är konstigt då han innan inte velat sova hos mig, han har visat tydligt att han sover bättre i sin egna säng än nära mig, men helt plötsligt är det tvärtom. så bara undrade. ja nekar inte honom att sova hos mig alls, en har bara en 120 säng och han lägger sig gärna på tvären o vill sparka ur mig ur sängen

• gullan83

samsov med min stora i flera år så har inga problem alls med samsovning. men då förstår ja varför de har vänt helt plötsligt och då får han sova hos mig tills han vill sova igen i egen säng. ja lämnar aldrig honom gråtande en längre stund utan tar upp han och lägger honom hos mig direkt. 

Svar på tråden Hur skall ja få min 1½ åring att somna i sin säng igen??