Inlägg från: klarlack |Visa alla inlägg
  • klarlack

v.30 Hur mår ni?

Hej! Jag går in i vecka 30 i morgon. Mår väldigt bra måste jag säga, dock vääääldigt trött dom sista dagarna men det har väl att göra med att det var måndag och tisdag:) är du i 30 fulla veckor?

• klarlack
    my2girls skrev 2014-05-13 21:16:51 följande:
    Hej, kul med ett svar haha!

Va skönt att du mår bra :D. Jag är i v. 29+4 för att vara exakt! Måste hålla med om tröttheten och har ett sånt tryck nedåt vilket jag tycker är lite tidigt? När har du BF (orkar inte räkna just nu) ?
    Ja om jag räknar själv på datumet som jag är rätt säker på så är jag 29+0 fulla veckor i morgon men BM räknar 29+0 på fredag haha, bara 2 dagar skillnad men vem räknar? Haha.
  • klarlack

Jag väntar också mitt 3:e:) Hur gamla barn har ni?

GBS som ni har, vad är det?

Jag står upp hela dagarna på en truck så mina ben är väldigt trötta:/ har stödstrumpor på mig annars går det inte. Men jag jobbar bara tills på fredag sen har jag semester i två veckor och sen går jag på GP:)

Har ni fått GP?

• klarlack
    my2girls skrev 2014-05-13 21:34:49 följande:
    Hej!

Jag väntar också mitt tredje barn :), va roligt! Är det någon av er som har sammandragningar/förvärkar?
    Jag har inte mycket sammandragningar men lite då och då. Har klarat mig utan det nästan helt dom andra graviditeterna.
Svar på tråden v.30 Hur mår ni?