Inlägg från: Orcha |Visa alla inlägg
  • Orcha

Är mörk choklad mer rasistisk än vit?

Btw, finns det svart choklad?

Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Orcha
    UniqueSnowflake skrev 2014-05-10 00:19:34 följande:
    Nja men det finns ju 80%-ig kakao och t o m 99%ig. Den är väldigt väldigt mörk, nästan svart.
    Fan...

Jag får gå och av-chokoladisera mig nu då för att inte vara politiskt inkorrekt? (a-c)

Om man ersätter det med en högre sexdrift så borde det utkristallisera...
    Ja, eller nä...

Fan...
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Orcha
    UniqueSnowflake skrev 2014-05-10 00:31:14 följande:
    Ja men visst. Mörk choklad har en högre sexdrift än vit choklad! smile2.gif Och det vet väl alla att äkta choklad, minst 65% kakao är ett afrodisiakum? Det framkallar kärlekskänslor.
    Enda jag äter med njutning och värme är mörk cho.

Har nåt i ett skåp...aaah, sorry. Gotta go!!!
  • Orcha

Jag tycker att vi äter broccoli hädanefter även om det kan tolkas som grannens dagenefter-kräks-ansikte.
    Kräks

• Orcha
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-05-10 21:20:37 följande:
    Men nu tycker jag du är elak mot alla utomjordingar. De kan inte hjälpa att de är gröna av avund! Men om du mumsar på broccoli kanske de tror att du diskriminerar dom. :-P

Fast jag har ju bevis för att de är gråa:

Svar på tråden Är mörk choklad mer rasistisk än vit?