-
Ja ibland märker jag att hon blir "sugen" så då får hon lite. Men de är aldrig direkt efter ett mål.. Eller om vi är iväg å jag inte har tagit med mat. Men jag tycker också det är svårt. Känns som hon kan äta mängder. :)trulle82 skrev 2014-11-24 09:55:05 följande:Ammar du på dagarna då också eller du har bytt ut hela mål? Svårt att veta om hon är mätt eller hur mycket hon behöver. Hon verkar gilla mat/gröt väldigt mycket, men det går ändå att amma efteråt.
-
:):)SophiaI skrev 2014-11-24 09:33:19 följande:Vill inte öka på maten för snabbt och det rekommenderas ju amning/ersättning hela första året. Och för att hon ska få i sig vätska. Så småningom byter vi nog ut ersättning på kvällen mot välling.
Men som sagt, har inte testat flaska än så mina planer kanske går i stöpet :) -
Min dotter är helnöjd på dagarna. Det är så skönt. Behöver bara byta aktivitet lite då och då :) med tanke på hur de första 4,5 månaderna var så är det guld värt
-
Sienna vägde 7,7 på 6 månsders. Och var 66 lång. :)
-
Här är min sötnos!
-
Sienna har två tänder, ålar bakåt och äter med god aptit. Dock så vaknar hon fortfarande mellan 4-9 ggr varje natt. 7 månader sen vi sov sist. Börjar ta på krafterna. Tur att hon är så söt..... :)
-
Min tjej är 8,5 månad, kryper och ställer sig mot saker. sover fortfarande riktigt dåligt på nätterna. 2 tänder. Vägde senast vid 7,5 månader 8,2 och var 68 kort. Superglad bebis som kan vinka, dansa och vet var lampan är.
-
Min är 9 månader och har 3 i underkäken :) inga uppe
-
Gnälligt värre här hemma nu. Måste vara fler tänder även om jag inte ser så mycket i tandköttet.
Har ni börjat planera 1 års kalas? :) -
10 månader idag! ????
-
Hur kan våra små bli 1 år snart? Helt galet.
-
Jag vet inte vad vi ska ha i matväg, så svårt, enklast är väl korv och mos med nån sallad men jag vet inte. Du får köpa majskrokar och rån till barnen som inte äter sött, eller några smoothies. :):)
-
Vi väntar ett tag, hon har precis slutat att vakna med 30 min intervaller hela natten så vi behöver återhämta oss lite haha!Erika 146 skrev 2015-05-18 05:03:04 följande:
Är det några fler som är gravida med syskon eller i försöka tagen? ð???