• Ciliaja

Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014

Kan man köpa sempersdroppar utan rekommendation från BVC? Min dotter kniper väldigt å pruttar på natt å morgon. Tror också hon sväljer mycket luft.

Sophial- du har inte testat amningsnapp? Jag hade sååå spruckna bröstvårtor, körde med amningsnapp några dagar å nu kan jag amma utan igen!

• Ciliaja

Kokos- kansje jag ska köpa minifom droppar istället?

• Ciliaja

Inatt sov Sienna mellan 23-04. Lämgsta sov passet hittills. Känner mig utvilad :)

• Ciliaja

Idag har min lilla inte vart vaken mer än 20 min. Sen 4 i morse. Förutom ätit lite men i sovande tillstånd. Undra om hon har en växt spurt. Jag som skulle ut med vagnen 6 km plus till Apoteket å affären. vågar inte fören hon ätit ordentligt å varit vaken en stund.

• Ciliaja

Sophial- va skönt, då är de som det ska :):)

• Ciliaja

Ni med bebisar som har magknip tycker ni minifom eller sempers funkar bäst? Har kört minifom sen tisdags kväll men märker än så länge ingen större förbättring.

Hon har svårt att rapa. Får oftast ingen rap även hur länge jag försöker och jag hör ju hur mycket luft hon sväljer :(

• Ciliaja

Idag är min plutt 4 veckor. Och jag kan äntligen ha mina vanliga jeans igen :):)

• Ciliaja

Maribel- hur många veckor är din lille kille nu? :)

• Ciliaja

Någon som börjat få in lite rutiner? :)

Idag har det känts jobbigt. Hon har mycket magknip så vi sover bara korta stunder både på natten och dagen och jag kan inte lägga ifrån henne alls så jag får ingenting gjort.

Men hon är helt underbar!

• Ciliaja

Då dröjer de nog ett tag till innan det går å få nått sådär med rutiner. Det tycker jag stt jag saknar.

Svar på tråden Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014