• kokos

Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014

Erika 146 skrev 2014-06-22 21:07:49 följande:
    Hur går ni tillväga när ni köper ex minifom?

Min sambo blev nekad att köpa nåt för magen. De på Apoteket ville att han skulle ringa 1177 och få rekommendation av dom men fick till svar där att "hon är ju bara 2v" och då undrar msn ju hur gamla de ska va för att de ska va ok att köpa nåt?

Nu blir hon 4v på tis och har riktigt jobbigt ett par ggr/dygn med att bajsa/fisa. Det är hemskt att inte kunna göra nåt och se henne ha så ont! Provat pysventil några ggr utan större resultat och masserar magen så gott vi kan..

Va?! Det är nog det dummaste jag hört... Är ju bara att köpa! Vilken personal! Gå till ett annat apotek! Minifom står i kyl och semperdropparna på hyllan
  • kokos

Det går sjukt fort! Min prins är 8 veckor idag. Två månader på lördag

• kokos

Här är en till som måste sätta fart och få bort extrakilon. Behöver bli av med minst 15kg och det ganska fort...

• kokos

Mitt avslag höll i sig i 5 veckor. Vi har kört på och tränar inför nästa ha ha

• kokos
    Ciliaja skrev 2014-07-06 16:39:18 följande:

Mitt avslag varade i 2 veckor. Dottern är 5 veckor i morgon. Är det på 12veckor kontrollen bm kollar så allt är läkt?

Jag var på efterkontroll 7 veckor efter...
  • kokos

Oj fick en chock nu när jag vaknade! Min plutt åt vid kl 18 och sov från 19-02 :-O Jag gick och lade mig vid 20 så nu känner jag mig till och med utvilad

Idag ska vi på två-månaders kontrollen...

• kokos

Här hjälpte inte semperdropparna. Däremot Minifom har hjälpt såå mycket

Svar på tråden Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014