Ni som medicinerar med Elvanse
Herregud, det är som att läsa mina egna tankar när jag läser uppifrån och ner, sitter helt utan medicin just nu förutom 600mg lyrica per dag mot panik ångest.
Slutade med metylfenidat efter ca 7 år och har testat alla olika sorter även några andra som strattera och nåt mer som inte är metylfenidat om jag minns rätt.
Inget fungerar för min mage iaf, blir totalt paj och det förstör mitt liv, slutade gå ut alls, slutade träffa folk, satt själv hemma jämt för det var för jobbigt att gå ut pga magen, och ville inte behöva förklara för alla liksom.
Har också ätit 20mg omeprazol morgon och eftermiddag varje dag i 10 år tror jag, brock på magmunnen och massa skit.
Även utvecklat massa mat allergier och intolleranser så lan knappt äta nånting utan att få igen det 3.4 dagar efteråt...
Har 2-4 rätter jag kan äta som magen klarar och äter samma jämt.
Gav upp för ca 6 månader sedan när jag åt den sista varianten av metylfenidat, minns inte vad den hette. Hursom mår jag bra i huvudet och kan och orkar och vill göra saker, men magen hindrar det.
Sökte efter metamina idag men min läkare har skrivit ut Elvanse till imorgon så fort analysen är klar så jag hoppas verkligen det fungerar.
Vet inte riktigt vad jag skriver nu för blev lite snurrigt.
Hoppas att det löser sig för alla annars vet man ju vad som fungerar men orkar inte leva så heller...
Ha det bra!