Inlägg från: Anonym (Musen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Musen)

Kan du göra muspruttar? hur slapp är man inte då?

Jag har alltid fascinerats över det där med medvetna muspruttar... När man liksom på egen hand får in luft för att sen prutta ut den genom musen. Paradise Hotel hade en scen kring ämnet och det enda jag kunde tänka var; hur i helvete lyckas man med det? Har man problem med förslappning eller vad?

I mitt eget underliv, efter tre stora barn, finns det inte en anatomisk möjlighet att jag skulle kunna få in luft där. Det är liksom tätt! Åtsmitande, åtslutande, vacuum, you name it!

Så hur är era underliv byggda? Funkar muspruttar? Och har man i så fall någon form av problem för att man kan det?

• Svar på tråden Kan du göra muspruttar? hur slapp är man inte då?
  • Anonym (Musen)

Men hur får man in luft i en stängd håla liksom? Jag fattar inte. Jag kan ju inte öppna hålet för att få in luften. Ut fattar jag ju, men det är ju att få in luften som jag inte fattar.

• Anonym (Musen)

Ett hål är det ju inte. Man kan ju knappast kika in där. Det är ju tätt, vägg möter vägg, liksom. Eller hur är det för er när ni ska ha samlag? Är det som att öppna pärleporten? För mig är det mer tränga in. Och knipmuskler har jag, starka som fan. Har fått dem testade efter mina tre barn och de var prima i topp.

Ni som har "hål", hur länge kan ni hålla inne typ mens, sperma och annat som vill ut?

Svar på tråden Kan du göra muspruttar? hur slapp är man inte då?