• Anonym (Musen)

Kan du göra muspruttar? hur slapp är man inte då?

Jag har alltid fascinerats över det där med medvetna muspruttar... När man liksom på egen hand får in luft för att sen prutta ut den genom musen. Paradise Hotel hade en scen kring ämnet och det enda jag kunde tänka var; hur i helvete lyckas man med det? Har man problem med förslappning eller vad?

I mitt eget underliv, efter tre stora barn, finns det inte en anatomisk möjlighet att jag skulle kunna få in luft där. Det är liksom tätt! Åtsmitande, åtslutande, vacuum, you name it!

Så hur är era underliv byggda? Funkar muspruttar? Och har man i så fall någon form av problem för att man kan det?

• Svar på tråden Kan du göra muspruttar? hur slapp är man inte då?
  • Anonym (tvärt om...)

Tråkig måndagskväll eller?
    Men om man nu ska ponera över ämnet.. Testa du göra pruttljud med slappa läppar. Borde ju va det samma med muspruttar, det måste va tajt o spänt för att kunna göra ljud när man pressar ut luften. Eller hur? 

• Anonym (?)

Så du menar att du måste vara helt förslappad för att hon fått tre barn? Finns nog många som inte är alldeles förslappade efter att ha fått några barn. 

Men för att svara dig TS, jag kan inte heller, och kan för allt i världen förstå hur man lyckas. Och andra sidan är det väl inget jag eftersträvar att kunna göra heller.. Flört

• Anonym (Näe)

Varför tror du man måste vara slapp? Jag och tjejkompisarna roade oss med muspruttar i tonåren. Suger in luft, sätter en hand mellan benen och så lyfter man på ena benet och trycker ut luften så det låter som en stor prutt. Skitskoj ;)

Krävs magmuskler för att kunna suga in luften dock.

• Anonym (:))
    Anonym (Näe) skrev 2014-05-06 00:08:26 följande:
    Varför tror du man måste vara slapp? Jag och tjejkompisarna roade oss med muspruttar i tonåren. Suger in luft, sätter en hand mellan benen och så lyfter man på ena benet och trycker ut luften så det låter som en stor prutt. Skitskoj ;)

Krävs magmuskler för att kunna suga in luften dock.

Haha jag skulle vilja kunna göra det. Inte för att jag skulle göra det ofta men ändå kul att kunna.

Detta ämne får mig att tänka på south park avsnittet där alla kvinnor börjar göra det och männen blir helt äcklade!
  • Anonym (Musen)

Men hur får man in luft i en stängd håla liksom? Jag fattar inte. Jag kan ju inte öppna hålet för att få in luften. Ut fattar jag ju, men det är ju att få in luften som jag inte fattar.

• hellogoodbye

Så din fitta är stängd? med någon form av dörr då eller? ett lock? Det är ett fittHÅL. Och inte för att vara den, jag kunde göra sådana när jag var 15 eller 16, knappast särskilt slapp. MEN ska tilläggas att man behöver lite magmuskler och fittmuskler för att klara det, vilket du kanske saknar då? du sa ju själv att du fött tre barn.

• kojo51

Som erfaren fittfjärtare kan jag meddela att det inte alls är några konstigheter, du behöver bara magmuskler, knipstyrka och lite kroppskontroll.

• Zoja

Om man särar lite på benen och suger in luft så funkar det även om man är väldigt trång. Det gäller bara att kunna spänna sig ordentligt.

• Batmamba

Håller med tidigare talare! Det handlar om teknik o kontroll. Är själv en dålig muspruttare men hade en kompis när jag var ung som var en riktig mästare!

• Anonym (Musen)

Ett hål är det ju inte. Man kan ju knappast kika in där. Det är ju tätt, vägg möter vägg, liksom. Eller hur är det för er när ni ska ha samlag? Är det som att öppna pärleporten? För mig är det mer tränga in. Och knipmuskler har jag, starka som fan. Har fått dem testade efter mina tre barn och de var prima i topp.

Ni som har "hål", hur länge kan ni hålla inne typ mens, sperma och annat som vill ut?

• Be Ja
    Anonym (Musen) skrev 2014-05-05 22:21:36 följande:
    Kan du göra muspruttar? hur slapp är man inte då?

Jag har alltid fascinerats över det där med medvetna muspruttar... När man liksom på egen hand får in luft för att sen prutta ut den genom musen. Paradise Hotel hade en scen kring ämnet och det enda jag kunde tänka var; hur i helvete lyckas man med det? Har man problem med förslappning eller vad?

I mitt eget underliv, efter tre stora barn, finns det inte en anatomisk möjlighet att jag skulle kunna få in luft där. Det är liksom tätt! Åtsmitande, åtslutande, vacuum, you name it!

Så hur är era underliv byggda? Funkar muspruttar? Och har man i så fall någon form av problem för att man kan det?

Kanske Paradise Hotel deltagarna har knullat så mycket att fittan har blivit slappare och på det viset kanske lättare för dem att det kan bli muspruttar🤔
Svar på tråden Kan du göra muspruttar? hur slapp är man inte då?