Ca 3 veckor kvar till syskonet kommer, nån som vill följas åt?
Jag lät nog lite bitter sist (och framför allt på mannen när han framförde det) men det gick riktigt bra sen ändå. Jag är inne i en bra fas med mycket energi (för att vara v 39), men det där går så mycket upp och ner just nu, känner att senaste veckorna är en riktig bergochdalbana där ca 80% är upp och 20% ner.
Vad härligt att höra med din förlossning Bluegrass, ska lägga det på minnet. Minns ju hur det var sist, det känns som en drog precis efteråt och man vill bara göra om det, så otroligt häftigt att föda barn (när allt går som det ska). Mysigt också med syskonens reaktioner, ser fram emot det, våra tjejer är så förväntansfulla nu.
Just nu vågar jag mig inte på fler färdknäppar innan jag slutat jobba för de där förvärkarna tar kol på mig, får nog bli efter helgen.
EQ85, hade du bråck i underlivet också? Eller fick du inte ha sex för bråcken på benen?
Jag hade ett par jobbiga förra grav (blygdläpparna) och trodde de skulle bli ännu värre denna gången men har faktiskt kännt av dem mycket mindre denna grav. De har liksom gått tillbaka mellan graviditeterna.