Inlägg från: luspudel |Visa alla inlägg
  • luspudel

Ca 3 veckor kvar till syskonet kommer, nån som vill följas åt?

Är ni kvar på BB bluegrass eller har ni kommit hem?

• luspudel

Inatt måste det väl dra igång för nån här i tråden? Tycker vi går runt med världens symptom allihop utan bebisar

Skönt att vara hemma bluegrass! Alltid härligt. Jag har också åkt hem så tidigt som möjligt efter, fast denna gång tänker jag nog stanna längre och vila upp mig

• luspudel

Jag får också sådana där stunder av lugn. Gäller att njuta av den känslan för som du säger försvinner den ju rätt fort

Jag har också haft min mamma här idag, vi har varit ute med barnen nästan hela dagen. Skönt och jag mår bra. Har ont nu, trycker neråt i ländryggen (!). Har hela tiden sagt att det blir den 16:e, jag har känt det på mig, har höga förhoppningar inför natten som säkerligen kommer grusas

• luspudel

Ja visst är det så, man vill ju veta så att det går att ordna Håller tummarna för en lagom snabb förlossning för dig!

Natten lugn igen... Jag som var inställd på 16:e Haha. Med dottern startade förlossningen 4 dagar innan BF, kl 22 på kvällen och hon är född kl 04. Idag är jag på den dagen, så nu taggar jag för natten istället Är så redo för förlossning nu! Borde det inte bli lite bebisar i tråden nu?

• luspudel

Jag har BF enligt sista mens idag Håller tummarna för oss alla idag.

Jag känner igen det du skriver mårran, jag har likadant vissa nätter! Jag har tänkt i exakt samma banor som dig, så jag antar att vi har rätt ang relaxinet Och jag tror absolut att molvärken gör nytta.

• luspudel

Befinner mig på förlossningen. Åkte in igår med regelbundna värkar som avtog så fort vi kom in (suck.) Låg med ctg i 2,5 timmar och bebisens hjärtljud var över 200 hela tiden, så jag blev inskriven och fick stanna med natten. Nu är allt dock lugnt och igår lät BM positiv till en igångsättning idag, men idag verkade det värre. Ska träffa en läkare vid 10-tiden. Suck... Kan det inte bara starta av sig självt nu?!

• luspudel

Allt verkar lugnt och vi ska väl få bli kopplade till ett ctg igen om en stund här. Tycker bara att det måste tyda på att bebisen helt uppenbart påverkas av min stress och att det är bättre han kommer ut, men det funkar ju inte riktigt så Jag förstår att det bästa är en spontan förlossning men ändå.

• luspudel

Nope ingen igångsättning idag, dock en tid på mottagningen för ny bedömning på torsdag, BF+1.... Jaja, jag hoppas det är nära iaf, jag har också tappat greppet helt kring mat/godis känns skitjobbigt faktiskt. Men som sagt, vackert väder är det ju, skönt för barnen att kunna vara ute hela dagarna

Svar på tråden Ca 3 veckor kvar till syskonet kommer, nån som vill följas åt?