Ca 3 veckor kvar till syskonet kommer, nån som vill följas åt?
Emmelina: vad segt att du också mått illa, jag mår mest småilla men det gör mig på dåligt humör, småäter en del för att få bort det. Glass är en av de saker som funkar, mjukglass eller milkshake är bäst. Här hemma drar mannen en stort lass, han byter i princip alla blöjor och tar nätterna när barnen vaknar, tja, han gör nog det mesta. Allt som innebär att sitta på golvet eller böja sig ner orkar jag inte med. Bluegrass; så söta!! Ivar är jättefint och passar ju bra till era namn. Vi kollade på Könet på UL, jag ville egentligen vänta men min man övertygade mig. Man kan ju inte lite helt på det där men såg ut att bli en tredje liten tjej så nu har vi inga pojknamn alls på lager. Förmodligen blir det en Fia (syskonen heter Lilly och Vinga). Råkade nämna detta för Lilly för ett tag sen och hon kastade sig i sängen i glädjetjut, hon älskar Fia. Så nu känns det som att vi inte kan ändra oss. Det roliga är att vi har nämnt det tidigare men inte fått nån positiv reaktion så förmodligen har det fått gro lite i henne nu. Tror också att det blev verkligt att det är ett litet barn där inne. Hon är bebistokig så ska bli väldigt kul när den väl kommer. Jag sover rätt bra (med öppet fönster senaste nätterna, så himla skönt) men vaknar med tidigt. Väldigt störande eftersom att man är så trött mest hela dagarna, är väl en förberedelse inför att den lilla ska komma. Vaknade också 5 imorse och har huvudvärk nu. Jag tänkte också tipsa om min stora räddning denna grav (kanske något ni kommit på sen länge), losec. De är så otroligt effektiva. Jag har haft mycket halsbränna och kombinerat Novalucol och gaviscon tidigare men nu tar jag bara en losec var annan dag och har knappt några känningar alls av halsbrännan.