Bluegrass: fin mage, det står fortfarande rätt högt upp om jag jämför med min som håller på att trilla ner.
Emmelina: Skönt det måste vara att äntligen få ett datum att längta efter.
Sagström: Jag vägde också mig idag
hatar den vågen. Jag hade också gått upp 19 kg usch som du säger nu när sommaren kommer. Men men jag får inte klaga bara jag får min bebis att gosa med.
Jag var hos BM idag och försökte övertala henne om igångsättning, hon är så snäll och försökte verkligen, hon pratade med läkaren om jag inte kunde sättas igång tidigare än torsdag. Men envisa läkare ville att jag skulle komma på torsdag och inte tidigare "idioter" säger jag bara. Sen läste han även journalen från i fredags då jag var inne på förlossningen där de kunde se att läkaren hade skrivit att jag var mogen samt hade öppnat mig 3 cm. Vilket han trodde att igångsättningen skulle ske antigen på torsdag eller fredag. Det trodde även min barnmorska också.
Han påpekande också att jag är omförerska och tog upp mina tidigare graviditeter:
2005/ v 39+6 (Pojken)
2006/ v 38+5 (Flickan)
2011/ v 38+6 ( min änglaflicka)
Han angås alltså inga problem skulle vara då min kropp ändå i vanliga fall är redo för förlossning nu. Jag orkade inte diskutera mer om det, tänkte skit samma får hålla ut till dess. Skrev sammanfattningen av min graviditet med min BM samt förlossningsbrevet. Hon trodde att 100 % blir det igångsättning denna vecka så hoppas, hoppas. Är jätte nervös har gjort i ordning allt hemma BB väskan och allt. Hon påpekade också att läkaren kan också säga kom dagen efter för igångsättning för kanske det är mycket belastat på förlossningen men jag hoppas verkligen att jag har inte den oturen
.