Inlägg från: fertilitymonster |Visa alla inlägg
  • fertilitymonster

Ca 3 veckor kvar till syskonet kommer, nån som vill följas åt?

Ansluter hit jag också har bf 19 maj med barn nummer två =) sonen är nu 3,5 år gammal och ser fram emot att lillasyster ska komma ut! fast vid det här laget verkar han mest tro att hon aldrig tänker komma ;) 

Haft lite mensvärk idag och i förrgår men jag håller tummarna att hon stannar där inne tills efter måndag morgon då jag har  bokat uppkörning då! 

• fertilitymonster
    luspudel skrev 2014-05-09 16:46:48 följande:
    Bluegrass: Oj! Skönt att dom tar det på allvar iallafall. Lycka till imorgon! smile1.gif

EQ: kan du inte vänta lite längre hemma om det drar igång igen? Förstår att det måste vara jättejobbigt att de stannar av det smile4.gif

Jag blev svept idag, var öppen 3 cm och ca en cm mjuk tapp kvar. Magen är i full gång (sorry....) så jag hoppas innerligt att något händer inatt! Men jag tvivlar, är inställd på att gå åtminstone en vecka till.
    lycka till imorgon =D
    luspudel skrev 2014-05-09 16:46:48 följande:
    Bluegrass: Oj! Skönt att dom tar det på allvar iallafall. Lycka till imorgon! smile1.gif

EQ: kan du inte vänta lite längre hemma om det drar igång igen? Förstår att det måste vara jättejobbigt att de stannar av det smile4.gif

Jag blev svept idag, var öppen 3 cm och ca en cm mjuk tapp kvar. Magen är i full gång (sorry....) så jag hoppas innerligt att något händer inatt! Men jag tvivlar, är inställd på att gå åtminstone en vecka till.
    Magen brukar ju vara ett bra tecken =D
  • fertilitymonster
    Tezza skrev 2014-05-12 08:07:55 följande:
    Har haft en jobbig natt!! Knappt sovit! "Mensvärk" har kommit och gått av och till under hela natten!! Värken gör ondare nu ön den gjort tidigare!! Nu kommer den mer sällan!! Har en vecka kvar till bf idag!! Så vi får väl se om de händer nåt till veckan!! Är ju sååå redo nu!!!
    Då har vi BF samma dag :D åhhh ja vill också ha massa känningar men det kommer bara någon enstaka sammandragning iof med tryck neråt iaf =) Ja nu är man less och redo för bebis =D
Svar på tråden Ca 3 veckor kvar till syskonet kommer, nån som vill följas åt?