Jacqueline skrev 2014-05-08 18:42:08 följande:
Jorå det är väl som det ska vara ,tungt ,otympligt och allmänt besvärligt haha
Själv då?
Jag var på tul förra måndagen (28/4) och fick se lilleman igen ,han ligger på plussidan med cirka 330gr och min livmodertapp är lite förkortad men bm som utförde tul sa att den bör hålla emot minst 2-3v till iaf så vi får väl se vad som händer....har en galet aktiv bebis :-/
jo, jag mår okej. har ju alla problem med bråcken osv.
min tös ligger på +5.(ngt) %
:)
Besa skrev 2014-05-08 20:38:41 följande:
Idag kl 17.15 föddes vår älskade prins 3600 g 50 cm lång. Allt gick fort och vi mår Tack för er stöd känns overkligt bara kan inte fatta det än..
åååh grattis!!!
bluegrass skrev 2014-05-08 20:03:33 följande:
Besa- hur går det? Hoppas att du har bebisen hos dig nu!
Mårran- haha, fotvård känns helt omöjligt. Kan knappt klippa tånaglarna!
Tiger- jag går minst två ggr/v, oftast tre. Men det beror på mitt höga blodtryck och begynnande havandeskapsförgiftning. Visste inte att man går så sällan vid en normal graviditet!
Luspudel- spännande! När har du BF? Grattis till ledigheten!
EQ85- välkommen! Jobbigt med mycket symtom.
Jag har haft det lugnare med förvärkar idag vilket jag är tacksam för mtp makens vandring!
Ska till BM imorgon och gissningsvis även till förlossningen ( får alltid gå dit för att köra CTG, ta prover och träffa läkare om trycket inte är bra vilket det ej brukar vara). Funderar på att be BM känna på tappen så att jag vet hur orolig jag bör vara för att föda i helgen. Samtidigt vill jag ju inte att det ska starta värkar, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra.
tack =)