BIM Juni 2014
Har bim lör I think...
Har bim lör I think...
Freuda Tror inte d faktiskt... Iofs ska man inte jämföra m hur d kändes sist men Håller tummarna för dig me!
Freuda Ska du testa före?
En annan grej, har nån annorlunda flytningar? Har nästan som pre-äl flytningar... Vore ju kul me äl nu typ 4 dar före mens hahaha
Milie Tror d står att man ska ignorera resultat efter en viss tid men d e vad d STÅR Hur känner du?
Freuda Tycker bim- säger mindre än äl+ Har man lång lutealfas funkar säkert bim -7, ännu bättre m tidig inplantation. Jag har lutealfas på 13 dar så bim -7 e bara äl +6 för mig
Då har ägget ev inte ens fäst
Hade inte dagen före bim varit fredagen den trettonde hade jag kanske testat då hahaha
Har man kort lutealfas händer d att man får en genombrottsblödning ist för mens för kroppen hinner inte stoppa mensprocessen liksom. Säker du inte är gravid?
Finns de som förläbgt sin lutealfas med b6
Eg ska den väl vara mindre el kortare. Men d finns ju dom som misstagit den för mens å sen gått vidare i livet å upptäckt senare att de var gravida
Bra dock m en dag till i lutealfasen
Jhjärtak Jag har nog bara testat på bim +/- nån dag... Har iofs bara testat två gånger i mitt liv å varit gravid båda (mf första). Har känt d på mig båda gångerna också
Grattis Snö!!! Yaay lite plus i tråden!!
Idag har jag fortsatt mensvärk å mår lite lätt illa. Inget som eg indikerar graviditet dock, kan vara pms eller min dumma mage. Äl 11 Det var min uppdatering.
Palmhjärta Svagt pos men pos! Ta nytt på bim du Grattis!!
Ååh just ja d var ju du som undrade om stegringen aldrig kom, eller hur? Well it did hihi
Har själv inte äl mitt i cykeln enl boken så vet hur d e
Snö Du hade äl senare, tänk också att d kan ha fäst kanske 10 dar efter äl! Å normalt har man typ mellan 1-5 hcg i kroppen har jag hört, du kanske bara hade 1 å så ska d fördubblas varannan dag... Mycke som spelar in! När jag plussade var d ett ganska svagt streck å då var jag på äl plus 13 ändå
Snö jämför dig inte med andra här på FL, vi är alla olika!
www.whattoexpect.com/groups/m/trying-to-conceive/discussion/17739800 Här är skapligt bra förenklat hur olika d kan vara Vet inte hur pass d stämmer men...