Inlägg från: Evening primrose |Visa alla inlägg
  • Evening primrose

Freuda Tror inte d faktiskt... Iofs ska man inte jämföra m hur d kändes sist men Håller tummarna för dig me!

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

En annan grej, har nån annorlunda flytningar? Har nästan som pre-äl flytningar... Vore ju kul me äl nu typ 4 dar före mens hahaha

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Freuda Tycker bim- säger mindre än äl+ Har man lång lutealfas funkar säkert bim -7, ännu bättre m tidig inplantation. Jag har lutealfas på 13 dar så bim -7 e bara äl +6 för mig Då har ägget ev inte ens fäst

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Har man kort lutealfas händer d att man får en genombrottsblödning ist för mens för kroppen hinner inte stoppa mensprocessen liksom. Säker du inte är gravid?

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Eg ska den väl vara mindre el kortare. Men d finns ju dom som misstagit den för mens å sen gått vidare i livet å upptäckt senare att de var gravida

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Jhjärtak Jag har nog bara testat på bim +/- nån dag... Har iofs bara testat två gånger i mitt liv å varit gravid båda (mf första). Har känt d på mig båda gångerna också

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Idag har jag fortsatt mensvärk å mår lite lätt illa. Inget som eg indikerar graviditet dock, kan vara pms eller min dumma mage. Äl 11 Det var min uppdatering.

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Snö Du hade äl senare, tänk också att d kan ha fäst kanske 10 dar efter äl! Å normalt har man typ mellan 1-5 hcg i kroppen har jag hört, du kanske bara hade 1 å så ska d fördubblas varannan dag... Mycke som spelar in! När jag plussade var d ett ganska svagt streck å då var jag på äl plus 13 ändå

♡ Lilla E ♡
Svar på tråden BIM Juni 2014