Inlägg från: Evening primrose |Visa alla inlägg
  • Evening primrose

BIM Juni 2014

Jag personligen skulle inte säga nej till ett glas före plus. Men ut å supa skulle jag inte haha Inte för att jag gör d men Jag lever som vanligt tills jag är gravid enl test eller känsla Palmhjärta Åh vad härligt!! Har själv inte äl mitt i cykeln tänk inte så mycke på när d blev pos utan sexa på regelbundet ändå, enl normen ska ägget släppa 12-24 h efter pos om du har pos en dag, efter 24-48 om du har pos två dar (räknat från första pos) å är sen befruktningsbart 12-24 h Jag skulle nog kört den en de dar me bäst sekret om du kommar efter sånt, annars samma dag du får pos å dagen efter sen fortsatt varannan dag för å täcka in ev sent släpp Sex 2-3 dars mellanrum hela cykeln ska ju va bäst äl test or not

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Milie Hmm jag vet inte Jag vet bara att innan utebliven mens vet man ju inte att man är gravid (om man tänker att inga gravtest fanns) så före d måste ju naturen va så skapt att lilla fröet ska klara sig oavsett, för blivande mamman vet ju inte vad hon bär på Sen är ju alkohol i stora mängder aldrig bra, ta ett glas vin till maten tror iaf inte jag påverkar men inget jag vill säga säkert å var å en måste ju känna själv vad man tror i d läget

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Josepine88 har svarat om guleSÄCKEN, kan ej citera Fram till v 5 lever fröet av den dvs kring bim eller lite efter

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Om ägget fäster el har förmodligen med andra faktorer å göra, slemhinnan i livmodern osv Möjligen kanske alkoholintag varenda dag från mens till inplantation påverkar? Inte alkohol just vid inplantationen? Klart man ska va försiktig m vad man säger som fakta här men å andra sidan är hela FL fullt av råd å tankar om saker som inte är faktabaserade öht, vill man googla fakta i frågan hittar man nog både de som säger att alkohol vid inplantation är dåligt å de som säger att d är toppen

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Inplantationen varierar väl från gång till gång, brukar man inte säga att den sker oftast mellan 6 o 11 dar efter ägglossning? Jag vet inte hur det får näring i början, svaret om gulesäcken kom från en annan i tråden. Däremot får det näring på nåt sätt utan att kopplas m mammas blod i början. Och såklart ska man inte uttala sig tvärsäkert, ej heller ta alla svar som sanningar

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Tror du räknar första blödningsdagen, sen kan äl bli försenat pga hcg, har förstått d är olika för olika kvinnor hur lågt d måste va innan kroppen kickar igång äl processen

♡ Lilla E ♡
Svar på tråden BIM Juni 2014