• eagle87

BIM Juni 2014

Har kännt konstiga smärtor idag. Typ som att det sticker drar o spänner. Är på bim -6.

Vågar jag testa imorn på morgonen ? Vill inte bli besviken :/ testade i söndags på bim -8. Med eftermiddag urin de va neg.

• eagle87
    JhjärtaK skrev 2014-06-04 06:28:24 följande:
    När hade du ÄL? Dvs vad är du på ÄL+? Iom att man har olika långa lutealfaser så säger inte BIM-x så mycket. För mig med 12 dagars lutealfas så blir ju BIM-4 exempelvis ÄL+8 vilket är väldigt tidigt att plussa men för någon med lutealfas på 16 dagar så är BIM-4 ÄL+12 och då är chansen att plussa betydligt högre.

Och för mig hade BIM-8 varit ÄL+4, dvs omöjligt att få plus då ägget inte ens hunnit fästa.

Hmm jag är idag
  • eagle87
    JhjärtaK skrev 2014-06-04 06:28:24 följande:
    När hade du ÄL? Dvs vad är du på ÄL+? Iom att man har olika långa lutealfaser så säger inte BIM-x så mycket. För mig med 12 dagars lutealfas så blir ju BIM-4 exempelvis ÄL+8 vilket är väldigt tidigt att plussa men för någon med lutealfas på 16 dagar så är BIM-4 ÄL+12 och då är chansen att plussa betydligt högre.

Och för mig hade BIM-8 varit ÄL+4, dvs omöjligt att få plus då ägget inte ens hunnit fästa.

Hmm jag är idag på äl+ 11. Testade inte imorse. Vill helst hålla mig. O slippa bli besviken. Min lutealfas fas är 16 dagar. Har bim på måndag. Men har redan mensvärk?
  • eagle87
    Evening primrose skrev 2014-06-04 11:43:22 följande:
    Jag har inga noteringar från förra grav (även om det såklart kan va olika från grav till grav)... Minns bara mensvärk flera dagar före bim å utebliven dagen-före-mens-huvudvärk. Har dock följt min cykel skapligt noga sen feb (i förebyggande syfte detta är försök 1 om än inte optimalt försök osv) å inte haft liknande flytningar vid denna tid i cykeln
    vad har du för flytningar?
  • eagle87

Tog detta idag, är på bim -5. Äl +11. Vet inte om de kan bli ngt. Såg bara ngt i vissa vinklar o har ökad kontrast på bilden?

• eagle87

Gick precis på toa. Har ganska tjocka beigha flytningar o vit i trosorna. Brukar ha vita flytningar innan bim. Ni som plussat ändrades era flytningar? Talar flytningar om om man e gravid?

• eagle87
    hellew skrev 2014-06-05 14:19:02 följande:
    det syns lite dåligt men hur skulle ni ha tolkat detta?

från vänster onsdag eftermiddag. torsdag morgon och torsdag eftermiddag.
    du är gravid? :) de r ju starkare o starkare.
  • eagle87
    JJF skrev 2014-06-05 13:23:10 följande:
    Jag hde inga flytningar fram tills idag, förutom de vita tjocka inne i mig som inte kom ut, men igår var mina vita trosor beige, precis som du säger, och idag har jag haft första flytningarna som gör att jag känner mig helt våt, men de är blandade av vita och genomskinliga, säkert något slags byte från tjockare till tunnare flytningar.
    Känns typ som jag har urinvägsinfektion, det bränns eller svider inte. Men de typ ilar till i urinröret. Trycker över området o höfterna o mår smått illa?
  • eagle87

Är sjukt frusen. Brukar alltid ha shorts o T-shirt hemma. Har strumpor o långärmat. Fryser ändå.

• eagle87
    JJF skrev 2014-06-05 20:27:16 följande:
    Ja det kan lika bra vara gravidsymtom som uvi :) för mig sved och brände det när jag haft uvi redan flera veckor. 
    det har inte svidit eller brännts något, bara ilat till. har vart frusen hela kvällen. vill bara att det ska bli måndag nu. så rädd att få mens kommer bli så ledsen. :(
Svar på tråden BIM Juni 2014