• eagle87

BIM Juni 2014

Är Så irriterad. Fick blinkande gubbe idag igen. Tredje dagen. Brukar ha äl på dag 16. De va min sista sticka. Så måste köpa nytt paket idag. De borde sälja separata stickor. Använder cb dubbel indikator test. Har någon annan haft blinkande 3 dagar??

• eagle87
    Kissekatten2014 skrev 2014-05-23 14:07:53 följande:

Enligt min kalender ska jag ha ÄL idag, men det gav utslag tidigt på stickorna..
    Hur många dagar brukar du ha blinkande??
  • eagle87

Äntligen. Köpte ett nytt paket för 270 kr o första stickan var fast smiley. *suck* hoppas jag inte behöver de resterande nästa månad.

• eagle87
    Kissekatten2014 skrev 2014-05-24 09:19:18 följande:

Äl slut för denna gången, nu är det bara en evighet till bim nu.,

Körde du enligt schema, 3 dagar paus Osen 1 dag?
  • eagle87

Så nu är äl över för denna gång o återigen en long väntan till BIM. Ska försöka o inte analysera symptom. Har 10 billiga gravid stickor hemma så får se om jag vågar testa innan bim. Har iaf lärt mig från tidigare bim att vita vattnings flytningar. Ömma bröst o illamående inte betyder gravid.

• eagle87

Har samma flytningar som jag alltid brukar ha efter ÄL. Har bim 9/6. Hade ägglossning i helgen. Betyder det att det är kört? Fan vill bara att det ska ta sig. De typ vattniga genomskinliga lite vita. Men har alltid så efter ÄL.

• eagle87

Har samma flytningar som jag alltid brukar ha efter ÄL. Har bim 9/6. Hade ägglossning i helgen. Betyder det att det är kört? Fan vill bara att det ska ta sig. De typ vattniga genomskinliga lite vita. Men har alltid så efter ÄL.

• eagle87
    JhjärtaK skrev 2014-05-29 13:14:39 följande:
    Ägget har ju inte hunnit fästa än så inte konstigt att allt är precis som vanligt såpass nära inpå din ÄL. Så nej, klart det inte är kört!
    ok blir bara så nojjig, jag vill så mycket att det ska ta sig denna månad.
  • eagle87
    ramada skrev 2014-05-30 13:59:06 följande:

Ja nu verkar det vara en period med massa väntan här smile1.gif jag är då på ÄL + 6 idag å känner inte ett någe, lite ömma bröst men i övrigt har jag inte märkt nåt :-P så vi får väl se när tant röd behagar dyka upp, stadig temp på 36,6 iaf mot normalt 36,2 så vi ser ju om det stämmer och den dipper då innan mensen ska komma igång smile1.gif hur går det för er andra att vänta?

Jag är också på äl+6. Jag tycker de känns jätte jobbigt att vänta. Känner inga som helst symptom. Har typ vita lite kladdiga flytningar men tror jag alltid har de efter äl så hade önskat på att något skulle vara annorlunda. Jag funderar på att testa på mån eller tid på äl +10 eller 11 mest för min egen skull så jag vet mer, fan vad jag hoppas.
  • eagle87
    ramada skrev 2014-05-30 14:27:50 följande:
    Eller hur, jobbigt och lite frustrerande, samma som dig har jag lite vita kladdiga flytningar också, rätt övertygad om att det har jag alltid efter ÄL så tja nog tror man att det förmodligen inte blitt nåt denna gången :-P tänker du använda nåt spec. testa tidigt test?
    Tror du inte man kan ha så om man e gravid? Jag tänker ägget har ju inte fäst än så flytningar borde inte vara annorlunda men jag kanske har fel.
Svar på tråden BIM Juni 2014