Inlägg från: Kissekatten2014 |Visa alla inlägg
  • Kissekatten2014

BIM Juni 2014

corran skrev 2014-05-21 20:55:06 följande:
    Wohoo kör på! :)

Det blir till och köra på .. Undrar bara när ägget hade tänkt släppa?!?!
  • Kissekatten2014
    corran skrev 2014-05-21 22:07:39 följande:

Troligtvis imorgon, senast frdag :)morgon, sena
    Fick lika starkt streck imorse med
  • Kissekatten2014
    Murrmys skrev 2014-05-22 20:32:58 följande:
    Idag var det lite trådiga flytningar så ev är ÄL idag, så ikväll måste jag väl våldta gubben om han somnar :D nä då, skämt å sido... Märkligt det här, när ÄL varit är det en så låååång väntan och jag som har regelbunden mens kommer säkert hållas på halster denna månad bara för att liksom! Men men...bara att räkna ner!

Fick till det igår kväll , se om gubben är på pigg nog när han kommer från träningen, för en omgång till. Fick lika starkt streck nu i eftermiddag som jag fick igår och har haft lite trådiga flytningar också..
  • Kissekatten2014

Tredje dagen med starka äl-tester varav en var från cb's lila äl test som jag tog i onsdags och gav max fertilitet. Har lite spänningar i tjejmagen idag. Se om det vill säg denna gången vi myste i onsdags och igår. Se om vi orkar med en omgång ikväll

• Kissekatten2014
    JhjärtaK skrev 2014-05-23 10:54:29 följande:
    Hejsan! Fick tyvärr missfall då jag blev gravid i april och har precis slutat blöda så vet inte alls när BIM kan tänkas vara men ville ändå vara med och diskutera allt mellan himmel och jord tills dess att kroppen min kommer igång igen om jag får

Fy va tråkigt med mf, hoppas du får ordning på kroppen.. Jag kör med billiga tester och och cb' s lila ÄL-test och det funkar för mig ..
  • Kissekatten2014
    corran skrev 2014-05-23 14:52:42 följande:
    3 dagar va ovanligt? :) jag har skippat äl tester denna gången men enligt kaöender borde äl vara idag!

Enligt min kalender ska jag ha ÄL idag, men det gav utslag tidigt på stickorna..
  • Kissekatten2014
    eagle87 skrev 2014-05-23 15:09:16 följande:
    Hur många dagar brukar du ha blinkande??

Jag hade blinkande glad gubbe i måndags morse, inget i tisdags, onsdags morse hade jag blinkande gubbe igenoch onsdags eftermiddag testa jag igen och fick då fast gubbe..
  • Kissekatten2014
    Nathalie8906 skrev 2014-05-24 15:04:59 följande:
    Hoppar in här med spänning. Hade ÄL i veckan. Vet dock inte exakt dag. Tog ÄL test i söndags kväll som blev fel och fick inget utslag. Provade på måndag morgon och visade max fertilitet.. så har BIM om 10 dagar.. men vill testa på min födelsedag 1a Juni och se om det blir den bästa födelsedagen hitintills. ???????? Men tror inte det blir något då det är första försöket och vi satsa inte direkt.

Men när du får Max fertilitet så har man ÄL inom 12-36h
  • Kissekatten2014
    jessi84 skrev 2014-05-24 16:37:12 följande:

Får man inte max utslag den dagen det är uträknat jag ska ha ÄL? Om jag har ÄL på onsdag, är det bättre då att man har sex efteråt eller kan man ha det även innan?
    Får du max stegring så lossnar ägget inom 12-48h en del säger 36h det är nog individuellt..
Svar på tråden BIM Juni 2014