Inlägg från: Kissekatten2014 |Visa alla inlägg
  • Kissekatten2014

BIM Juni 2014

Jaha blev kort mens denna gången blev 2 dagar.. Idag är det bara lite lite. Är det någon här som har under sin mens upplever att det kliar och ömmar i brösten? Idag kliar det och ömmar igen i mitt högra bröst??

• Kissekatten2014
    snö 81 skrev 2014-05-14 08:14:27 följande:

Mensen kom idag och var punktligheten själv denna månad. Visste ju att det inte tagit sig denna månad så jag gick ju med i denna grupp i förväg.
    Eftersom mensen kom prick på dagen så kvarstår BIM i juni iaf till den 10:e.

Nu är det bara ladda för äl och hoppas att det tar sig. Tänkte köra all in denna månad - äl-tester och clearblues fertilitetsglidmedel. Funderar även på att börja med röd grapefruktjuice som ska tydligen ska öka älflytningarna.

Äl tester har jag kört med innan , men ska prova clearblue fertiliteringsglidmedel denna månaden med har 3 kvar av dem.. Håller tummarna för oss att det vill säg nästa gång..
  • Kissekatten2014
    eagle87 skrev 2014-05-14 12:19:28 följande:
    Jag är alltid extra sugen innan o efter mens?? Under ägglossning känner jag mig så stressad :( tänker på bebis mer än sex medans vi gör det :(
    Jag känner igen det symptomet man blir sugen mer o mer och typ nykär. Före äl och under och några dagar efter att mensen slutat. Försöker inte tänka på bebis det ska ju vara kul och göra bebis
  • Kissekatten2014
    eagle87 skrev 2014-05-14 12:42:03 följande:
    Ska du köra den där varannan dag från dag 8 varje dag 3 dagar vid pos äl test etc metoden?
    Ja jag tänkte att vi ska prova den metoden och hoppas på det bästa
  • Kissekatten2014
    ramada skrev 2014-05-16 15:48:56 följande:
    Imorgon är det dag 8 här iaf så då börjar vi försöka enligt den metoden som det stod om i andra tråden, jag ska prova med ÄL-stickor från dag 10 och började kolla tempen på morgonen i förrgår så får vi se om jag blir nå klokare på mig själv och lär känna min egen kropp lite bättre Läskigt att gå från att de senaste 13 åren haft skräck för att bli med barn och nu vill man inget hellre Som sagt, tummar hålles för oss alla här!!!

Känner igen det man skyddar sig för länge för att inte bli gravid och NU vill jag bli gravid med en gång
  • Kissekatten2014
    Madelen b skrev 2014-05-17 10:56:38 följande:

Hur pålitliga är de super billiga testen?

Menar du ägglosaningstesten eller grav testen? Jag har kört äl tester från testlagret och det har funkat för mig
  • Kissekatten2014
    eagle87 skrev 2014-05-17 00:48:54 följande:
    Dag 9 idag. Min man blev skit sur för han vart sugen men de går ju inte haha igår va han jätte trött men då va han tvungen o köra. Beställde 10 testa tidigt idag från eBay för bara 27 kr.

Va inne på den sidan du hade länkat och jag får 20 stickor från cb's ÄL-test lila för 430 kr och här hemma betalar jag 369kr för 10 stickor.. .. För mig har det skitit sig vi fick inte till det igår kväll vi båda somna och man skulle börja på dag 8 suck .. Ja ja vi får försöka ändå..
  • Kissekatten2014
    eelin skrev 2014-05-17 13:30:23 följande:
    Hej! Va kul! Jag är jättegärna med här och hoppas på plus i juni! :) Elin heter jag och är 22. Jag och min sambo har pratat barn i några år nu och slutade med p-piller för en vecka sen. Mensen kom och väntar nu på ÄL. Spännande med första månaden av försökande och hoppas då barnlängtan är stor! Hoppas på BIM 12/6 och lycka till till alla Er andra! :)

Roligt .. Hoppas också på plus i juni, vi har försökt sen januari 14.. Känns så långt och denna väntan emellan
  • Kissekatten2014
    eagle87 skrev 2014-05-17 20:28:21 följande:
    Ja kör på. Jag e på dag 10 nu hade sex imorse. Undra om de gör ngt om de blir 2 ggr per dag? Min man gillar inte alls de här upplägget :/ men han ska göra de iaf. Han vill typ bara köra på när man har lust. Men jag vill verkl prova. Vill verkl inte få mens igen i juni

Vill heller inte ha mens i juni, se om man kan köra på ikväll hoppas. Men ändå skönt att din man vill ge det ett försök iaf jag tror inte det är hela världen att det blir 2 ggr en dag.
  • Kissekatten2014
    snö 81 skrev 2014-05-19 15:58:49 följande:
    Jo, det är ju det. Men eftersom den med dubbel är rätt mycket dyrare kände jag mig lite snuvad på konfekten ;)
    Jag har alltid fått den blinkande glada gubben i två dagar, sen en dag tom cirkel, dagen efter får jag max fertilitet.. Trivs med cb's äl-tester den ger mig klara och raka besked.. Allra helst vill jag ha ett plus snart
Svar på tråden BIM Juni 2014