• sowe81

BIM Juni 2014

Hoppar in här, fick mens igår o det var efter ett första försök efter mf i mars. Hade ett ma i oktober också. Min cykel är inte riktigt i fas än så jag kan ha bim nån gång mellan 28/5-2/6. Känns bättre att vara med här från början än att hoppa in i majtråden. Hoppas det är ok

Har en dotter på 20 månader.

• sowe81
    joss82 skrev 2014-04-29 08:39:32 följande:

{#emotions_dlg.flower} BIM-lista {#emotions_dlg.flower}

4/6 joss82, 31 år, 3:e försöket, 1:a barnet

28/5-2/6 sowe81, 32 år, 2a försöket efter mf, 2a barnet
  • sowe81

Nä ensam är du inte.

Hur gör ni använder ni äl-tester eller kör ni på ändå?

Jag tar tester för o se när den kommer, förr visste jag exakt nästan vilken dag den kom men sen mina ma/mf har allt blivit upponer. Förra månaden kom äl på dag 19. Hoppas den kommer lite tidigare denna cykel.

Samtidigt har jag inga större förhoppningar denna månad då vi är mitt uppe i en flytt o sambon mest är på "nya" orten o inte jag så vi får verkligen se till o pricka rätt när vi ses

• sowe81

Jag är också lite tudelad till test. Min sambo är inte alls förtjust i att ha sex för att vi "ska" men han ställer såklart upp. Men jag testar utan att han vet så iaf jag har koll. Jag känner dock av ganska mkt också med mensvärk.

Men jag tycker det är roligt o testa också så brukar bli några gravtester också

• sowe81
    joss82 skrev 2014-05-05 10:24:38 följande:

Jag och sambon har bestämt att köra något liknande den här månaden. Jag tänker nog äl-testa, men inte prata så mycket med honom om det. Försöker ta det lugnt överhuvudtaget den här månaden, tänka att blir det så blir det. Svårt, dock!
    Ja jag försöker också koppla av o inte tänka så mkt men det är sjukt svårt. Men bara man tänker på att också njuta av varandra så blir det bog bra i slutänden.
  • sowe81
    Evening primrose skrev 2014-05-05 10:32:15 följande:

Vi börjar nog i juni så bim junilista låter ju bra för mig smile1.gif

Välkommen o kör så det ryker
  • sowe81
    Snigelkott skrev 2014-05-07 13:43:42 följande:

Fick första mensen efter förlossningen av sonen i söndags så nu är det dags för syskon! BIM 1/6 ifall cykeln plötsligt bestämt sig för att bli en normal sådan. Vi får väl se... har haft mellan 28 och 57 dagars cykel förr.

Egentligen mer då jag vissa månader haft mer som mellanblödningar än mens. Hela maskineriet är lite lätt kaputt men vi tänkte försöka själva några månader innan vi kontaktar sjukvården igen (sonen är ett pergotime-barn). Vissa med samma problematik har blivit "botade" av att föda barn så vi får 'lan se.

Största problemet i dagsläget är att få tid och ork till att rumla i sänghalmen när man har en ettåring som röjer järnet dag som natt...

Hej

Härligt. Jag känner igen det här med tiden att få till det, har en 20månaders. Men det går ju om man vill vi har lyckats två ggr sen vi började försöka med syskon i augusti, dock har de slutat i ma och mf. Men tredje ggn gilt.
  • sowe81
    Evening primrose skrev 2014-05-07 20:58:04 följande:

Sowe Ett ma o ett mf!! smile4.gif både och...

? Lilla E ?
    Mm ett ma i v11 (fostret dog v9) i oktober o ett mf som iofs också var ett ma, på bil i V8 var fostret iv6, blödde ut det spontant innan behandling i mars. Men nu ska det väl vara vår tur för syskon.

Närmar mig bf dagen för första (16/5).
  • sowe81
    Snigelkott skrev 2014-05-08 09:00:17 följande:

Nej, så tråkigt. Men ja, vi håller tummarna för tredje gången gillt! Som det är nu får vi till det ca en gång i veckan, och det räcker ju inte sådär jättelångt om man är osäker på när äl är. Det är ju allt praktiskt som tar tid, med matlagning, nattning, tvätt, disk osv. Men det ska nog lösa sig med lite bättre planering..
    En gång i v kan ju räcks men man vill ju gärna säkra upp det lite. Vi kör när vi ses, håller på inflytta o vi är fotspår olika orter nu. Men från lörkvöll är vi tillsammans en vecka o jag borde ha öl ons eller Tors så förhoppningsvis ska vi få till några omgångar
  • sowe81
    Palmhjärtat skrev 2014-05-09 12:32:11 följande:

Jag vill också vara med! Eller vill och vill, önskar att jag slapp och redan var gravid nu när jag har längtat i 10 år. Håller på att krypa ur skinnet här.. Men men..

Palmhjärtat, 25 år, 3:e försöket. 1:a barnet

Bim-listor vill man ju bara var med på en gång. Men det är turist dom finns så man har nånstans o hänga medan man väntar in det där plusset
Svar på tråden BIM Juni 2014