• kexet92

Hallonbladste

Hej är det nån här som har testat hallonbladste? :)
    Jag tänkte börja på med det ikväll, för att förbereda inför förlossningen. är gravid i v 36+4 idag.

• Svar på tråden Hallonbladste
  • kexet92

Jag tänkte också mest för återhämtningen, och har läst att flera fått en kortare förlossning, jag hade en rätt lång med sonen så hoppas det kan hjälpa.

• kexet92

Jag hade en 25 timmars förlossning med sonen och skulle gärna minska ner på de timmarna lite :) han är född i december -11.

Så får se om teet är till nån nytta, det skadar ju inte att prova iaf :)

• kexet92

Vad jag läst så är det 1-3 koppar om dagen, man får väl inte koka upp det så det kokar och inte blanda i socker eller mjölk. Om man kan dricka det kallt har jag ingen koll på. Men man ska kunna hetta upp det flera gånger.

• kexet92
    MissMf skrev 2014-04-30 12:47:21 följande:
    Jag har oxå köpt o tjuvstartade i dag :p v.35 på tisdag nästa vecka :) tyckte att det smakade helt okej. Jag lyckades beställa på hallonbladste.se igår o de kom i dag :) sidan funkade inte först.
    jag började också idag. går in i v 37+0 på fredag, tyckte också att det smakade helt okej. Så hoppas att det hjälper sen. :)
  • kexet92

Jag har inte känt nån skillnad alls. Jag kokar upp vattnet så får det stå och svalna tills det är lagom varmt bara :)

Svar på tråden Hallonbladste