Inlägg från: Jacqueline |Visa alla inlägg
  • Jacqueline

Hallonbladste

Drack de med båda flickor ,första förlossningen gick på 4h med 4min krystvärkar ,fick sy 4 stygn och var helt läkt efter 2,5-3v.

Andra barnet (2år senare) gick förlossningen på 3h med 2min krystvärkar och inga stygn behövdes...var helt läkt efter 2v.

Nu väntar jag tredje barnet (6år sedan sist) och kommer börja med tet om ca 1v då jag går in i vecka 35

• Jacqueline
    Cakes skrev 2014-04-29 08:47:32 följande:

Jacqueline, vi ligger rätt lika i tiden... gick visserligen in i vecka 36 nu men enligt min egen beräkning så går jag egentligen in i vecka 35 på torsdag.

Så, jag tänkte också börja nu i veckan... men till mig fråga :) Hur ska du dricka det? En kopp om dagen eller mer? Hetta upp till just 70 grader eller spelar det ingen roll? Kan man ha det i kylen och dricka kallt? Och så vidare... :)

Tacksam för svar!

Asså jag har tänkt köra som man gör med vanligt te ,koka upp vatten och häll upp i kopp och lägg i teet som sen får dra i 5-7min.

Rekommendationerna är väl att man ska börja med 2koppar/dag och sen öka på med en kopp/vecka om jag inte minns fel.

Jag har köpt lös-te på hallonbladste.se denna gången och där finns i princip all information om det
Svar på tråden Hallonbladste