• lantlivet

Clearblue ägglossningstest med dubbel hormonindikator

Då hade du nog ingen ägglossning. Får du inte komma in på vul för att se om det mognar något ägg? Vissa kan ju bli överstimulerade och får sex förbud ibland pga för många ägg.

Jag har pco och inga spontana ägglossningar, testade med samma som du i 4 månader med endast den blinkande en månad. Stickor i nov och okt och inga utslag då heller.

• lantlivet
    Johannaav skrev 2014-04-29 19:09:14 följande:
    Tack för ditt svar! Ok, om man inte gjort Vul så finns det ingenting som visar om man haft ägglossning eller ej? Det är kanske bara för mig att vänta och se om mensen kommer på torsdag eller ej. Jag har känningar som jag brukar ha några dagar innan mens, trist att det inte tar sig! 

Äl test är inte 100% korrekta men av egen erfarenhet så har ja ingen äl om inte de är en fast gubbe

. Nu har ju jag inte äl alls. Man kan ta prover och kolla nivåer för att se om det släppt.

Jag har alltid känningar och älflytningar men ägglossningen uteblir för mig. Kommer mensen så tycker jag du ska ringa och fråga hur du ska göra. Om ni ska ta prover för att se om du ägglossar nästa gång och om dosen kanske måste höjas inför nästa gång.
  • lantlivet
    Johannaav skrev 2014-05-01 07:31:55 följande:
    "Puff puff", någon som vet?Jag har BIM idag men fortfarande hög temp :).  

Håller tummarna! Ingen aning då jag aldrig tempat är för slö hehe.

Googlade och kunde iaf hitta att om den basala temperaturen fortfarande är höjd efter beräknad mens så kan de vara tecken på tidig graviditet :)
Svar på tråden Clearblue ägglossningstest med dubbel hormonindikator