dags för syskon!
Jag har som sagt Bim 24/6 om nån vänlig själ vill lägga in mig i Bim-listan vid tillfälle!
Jag har som sagt Bim 24/6 om nån vänlig själ vill lägga in mig i Bim-listan vid tillfälle!
Ni som gjort Clear Blue ägglossningstest, Hur ser era stickor ut dagen då ni får glad gubbe? Alltså när ni matat ut den ur dosan och kollar på strecken. Vet att det står att man inte kan utläsa nåt men jag är ändå nyfiken. Fått ett svagt streck och ett starkt varje dag då det bara visar cirkel men i förrgår glad gubbe men då hade min sticka en lång mörk färgrand tvärs över så funderar på om det kan ha varit nåt fel på den stickan och en falsk Glad gubbe... Har inga andra ägglossningssymptom och brukar alltid känna den tydligt. Plus att jag fått ring bara Dan efter och om äl är på ingång borde man väl få glad gubbe två dar i rad? Eller är jag ute och cyklar?
Haha ja... Ni andra här kommer säkert förstå desperationen så No shame, men gick igenom soppåsen och hittade mina stickor. Tog bild men kan inte lägga in den från telefonen. Men mitt "glad gubbe" test har ingen våg längre så det var väl en fuktrand. Däremot är strecken inte ens i närheten av lika starka. Inte alls som dina JhjärtaK! Tack för att du delade med dig av dig bild!
Men texten efter har blivit svagare och svagare så nån sorts stegring var det ju varit. Vet att ni inte kan hjälpa mig, haha, bara skönt att få ventilera. Det var så lätt förra ggn ju... Pang bom ägglossning -sex-positivt gravtest sju dar senare på första försöket.
Strecken har blivit svagare, inte texten
Erli vad skönt att du får komma tidigt!
Appropå syskon tätt och inte tätt så har jag tre barn redan, mellan de två första skiljer det bara 17mån och mellan tvåan och trean skiljer det 3 1/2 år. Det finns verkligen för och nackdelar med båda varianterna! trotsperioder är jobbiga men går över rätt snabbt ändå. Syskonen brukar bytas av i sånt där. som att de känner av att det inte funkar att kaosa samtidigt. Haha