dags för syskon!
Ser ju jättefint ut Erli. Skönt! När har du BF?
Bf borde bli 15 februari :)
Hur går det för dig?
Ser ju jättefint ut Erli. Skönt! När har du BF?
Hej allihopa!
Jag har varit frånvarande i några veckor nu och det beror på att jag har drabbats av extremt illamående. Jag har verkligen varit helt däckad och mått fruktansvärt dåligt. Med hjälp av prostafen, vitamin b6 och seaband så är det nu något lindrat men det är fortfarande så att jag knappt klarar vardagen, jag ligger i princip bara på soffan
När jag pratade med en barnmorska så sa hon att det brukar släppa runt vecka 15-20 och det känns ju ärligt talat skitjobbigt eftersom jag är i vecka 7+4 idag... Förlåt för mitt gnäll men nu vet ni iaf varför jag varit försvunnen.
Jag håller tummarna stenhårt för att det blir massa plus i tråden snart! Och jag hoppas innerligt att ni andra slipper må så som jag gör
Här lyser för övrigt mensen fortfarande med sin frånvaro. Skulle kommit i söndags eller senast i måndags enligt mina beräkningar. Suck! Bara vänta.....
Mission completed
Jag tror att jag kanske har plussat.
Har ju ingen mens nu när jag ammar sonen (snart 6 månader) men fick bara en känsla att jag skulle ta ett test igår och först trodde jag det blev negativt men sedan när jag kollade på det långt senare (när det hade torkat) så tyckte jag att jag såg ett svaaaaagt streck. Men eftersom man inte ska kolla efter att testtiden gått ut tog jag ett nytt idag och då blev det sådär svaaaaaagt igen fast inom testtiden. Det är alltså nästan inte synbart så jag tror det är extreeemt tidigt om det inte är ett spökstreck. Jag borde nog vänta till på måndag eller något men att testa igen men nu ska man kunna hålla sig nu?
Är så nyfiken på att få veta om jag faktiskt är gravid igen