dags för syskon!
Här kommer trådens 2:a plus!
Här kommer trådens 2:a plus!
Jag är mellan ÄL och mens nu, jobbig väntan men jag tror inte det tog. Känns liksom inte som om det gjorde det, men aa får väl se. Kommer inte ta något test förrän tidigast 8/6 (BIM) sen får man väl se.
Tog test igårkväll vid 23:30 typ, negativt. Och tog nu imorse igen, negativt. Har BIM imorn (står fel i listan). Jag har haft värk nedtill sen förra lördagen, fick en yttepytteliten blödning måndagskväll på pappret, (nidblödning kanske, fick det med dottern.) har varit yr i två dagar. Brukar aldrig få såhär innan mensen, inte ens mensvärk. Så vad är detta?!
Ingen mens och negativt graviditetstest, suck! Någon här som plussat sent? :)
Fortfarande ingen mens...testet visade negativt i tisdags men jag har kvar molvärken och ser svart flera gånger per dag, nästan så att jag tuppar av om jag inte tar tag i något fort. Vågar inte testa mig ännu igen, vill inte bli mer besviken. Om jag nu liksom inte är gravid så kan väl mensen komma?!
Jag fick nog ett tidigt missfall för så mycket som jag blödde häromdagen har jag aldrig varit med om, hela sängen och golvet (förlåt för all information). Men det börjar redan trappas ner på mängden, så jag antar att jag kan räkna detta som vanlig mens och köra på som vanligt sen :)
Jag plussade svagt igår kväll och imorse såg man tydligt plusset :D BIM +3 :D
Tack alla :D Bf blir 20/3 :) hihi
Tack så mycket!
Mår förvånansvärt bra, lite trött om dagarna och lite molvärk men inget annat. Håller tummarna för att det håller i sig :)