Inlägg från: Linda8110 |Visa alla inlägg
  • Linda8110

IVF 2014

karro 2014 skrev 2014-09-19 14:07:23 följande:
    Har pratat med henne nu, vet inte om. Var positivt el negativt!

Berättade iallafall hur d låg till och ledigt får jag, sen frågade jag om detta med behandlingen påverkar min tjänst, och då visste hon inte riktigt vad hon skulle säga!

Men som sagt har iallafall sagt de nu o gjort rätt för mig, nu ligger de i hennes händer!
    Det är olagligt om det skulle påverka din tjänst.
  • Linda8110
    karro 2014 skrev 2014-09-19 16:08:07 följande:
    Jo. Är ju de jag tänker med, men har än så länge bara ett vikariat och blivit lovad en tjänst om allt går bra!

Känns lite som om jag nu inte får jobbet, så kommer dem att leta fel!

Men de hoppas jag verkligen inte, alla jag jobbar med tycker att jag är jätte duktig!!

Som sagt vi får se men hade vart ledsamt om de inte blir någon tjänst pga detta..

Hur går jag till väga då?
    Om alla tycker att du är duktig och du ändå inte får tjänsten sen så ska du ju kontakta ditt fack.
  • Linda8110
    metda skrev 2014-09-19 18:47:10 följande:
    Vad spännande :) du får uppdatera oss om humörsvängningar och andra symptom så vi andra är lite beredda ;)
    Haha självklart! Ska mäta mm tårar jag gråter ;)
  • Linda8110
    karro 2014 skrev 2014-09-22 10:19:59 följande:
    ??? Skall vara en glad gubbe:)
    Kul! Hur mår du?
  • Linda8110
    karro 2014 skrev 2014-09-22 11:53:25 följande:
    Ja:)

Jodå jag mår bra, känner ingen större skillnad faktiskt, de enda jag känt är att när jag behöver gå på toa o göra nr 2 så värker de lite fram till som äl smärta! Haha, Men inget mer:)
    Ok va skönt! Gissar att det blir lite extra smärta när man krystar.
  • Linda8110
    Karriärskvinna skrev 2014-09-22 20:18:40 följande:

I morgon börjar jag med Suprecur. Känner mig sjukt deppig. Hoppas jag inte blir ett monster av hormonerna...

Vad är Suprecur? Hoppas den är snäll mot dig!
  • Linda8110
    karro 2014 skrev 2014-09-22 12:11:30 följande:
    Ja man kan liksom inte ta i som man brukar om du förstår vad jag menar!

Idag skall jag även tillägga orgalutran sprutan, men hoppas att de fortsätter såhär som de gjort:)
    Haha ja jag förstår vad du menar :)

Du får berätta vad du tycker om den otäcka sprutan haha
  • Linda8110
    karro 2014 skrev 2014-09-22 22:51:22 följande:
    Har precis tagit den!!

Den är faktiskt lite läskig i jämfört med gonal-f... Gonal f sprutans nål är mycket tunn och spetsig vilket gör att den är jätte lätt att sticka in i buken.. Medan denna orgalutran sprutan har en liten tjockare nål, vilket gör de lite svårare att sticka med, man får liksom trycka lite mer fast känns inget!!

Sen är de nog en vana me, nu vet jag hur de gör till o blir nog bättre imorgon:)

Känns inget annorlunda än så länge förutom att de svider lite, men de e inget o klaga på:))
    Ja jag har hört att den är lite seg att få in i magen haha, men vi överlever :) Gonal-F är precis som Ovitrellen så den är jag inte nervös över att ta. Lätt som en plätt!
  • Linda8110
    Karriärskvinna skrev 2014-09-22 22:18:48 följande:
    Tack :)

Det är nässpray för nedreglering
    Visst ja du skulle köra med sådant först. Hur länge tror de att nedregleringen tar?
Svar på tråden IVF 2014