Inlägg från: RockTheRebell |Visa alla inlägg
  • RockTheRebell

BF Januari 2015

De vill nog säga till en om folsyra mm på hälsosamtalet som är i v8 enligt vår schemalagda tror jag mest.

• RockTheRebell

De gör ju alla journaldetaljer med en förstföderska på första besöket. Ålder, arbete, sjukdomshistoria i familjerna o vad man har för frågor osv så de vill inte stressa. :)

• RockTheRebell

Hej hej o trevlig helg :) tänkte på det med illamående. Min tidigare mammagrupp var flera hjälpa av 1 mariekex varje morgon. Grejen var att man skulle äta det innan man stått upp/satt sig upp alls

• RockTheRebell

Hej hej o trevlig helg :) tänkte på det med illamående. Min tidigare mammagrupp var flera hjälpa av 1 mariekex varje morgon. Grejen var att man skulle äta det innan man stått upp/satt sig upp alls

• RockTheRebell

En snabb checklist är biträden :) men det är ju kul o skriva om det med. Jag bor 12 mil norr om gbg

mlisavvas1 skrev 2014-05-17 07:54:54 följande:
    Jag kan verkligen inte ta in att jag är gravid är så lycklig!!

Hur gammal är alla här inne? Och vart bor ni?

• RockTheRebell

Jösses vad ni skriver när man jobbat för mkt ;) det finns en jätte trevlig januari2015 grupp på fb som vill ha fler. Om ni söker efter en Emelie Nikell o gör vänförfrågan vet hon vad det handlar om direkt tror jag. Imorgon ska jag till Bm andra gången. Put/svullnade kom fortare med ettan men nu är det redan trögt o gömma för morsan! V8 på fredag. Allting blir 4 v tidigare per grav känns det som!

• RockTheRebell

Kul att ni ansöker! Jag vill gärna betona bara att alla är sig själva och inte något alias på fb. Vi har trevligt där nu i den andan och ingen outar någon annan så klart. När vi fick vårt besked om lillebror som skulle fötts i november var november 14 gruppen ett bra stöd likväl stora killens mammagrupp. Så vet ni lite mer som är osäkra på fb. Tycker det är lättare med kort och allting då det är väldigt mycket på fl via Android o andra apparater. Hoppas vi ses på fb med! :)

• RockTheRebell

Hej hej! Här är en till med huvudvärk! Det är hormonerna som ökar säger läkaren. Så det är typ ta en alvedon o lägg dig man får som råd :/ men det funkar inte så de är typ härda ut som får gå. Jag blir nojig bara för jag hade det med graviditeten vi fick avbryta för snart ett år sen. Men inte med första grav som blev vår son.

Svar på tråden BF Januari 2015