Jag hade det förra och denna gången. Det är blodtrycket tror de. Ingen fara för mig. Måste äta var tredje - fjärde h ungefär, inte stressa för mkt. Jag får myrkrypningar i läppar/händer och flimmriga/dimmigt för ögonen. Förstår att det låter som blodsocker men det är det inte. Pulsen känns hårdare o snabbare med. Mina värden är jättebra men för att vara mina värden är de lite sämre. Tänker jag mig för med ovan nämnda behöver jag inte ha det så. Det handlar inte om att äta mer, utan oftare. Testa det :)
Tingeliiiing skrev 2014-05-10 18:47:01 följande:
Tjejer jag har fått problem med ojämna på hjärtat sen jag blev gravid! Nån som upplevt något sånt?
Angående humöret escapee så går det faktiskt att behärska sig ganska väl när man kommer på hur man ska göra! :) när du känner ruset komma så andas in och tänk fort igenom är det den eller jag? Är det nödvändigt att bli arg för detta? Jag känner för att ta katten o svinga henne tre varv i svansen o skicka genom fönstret, för att hin existerar ungefär. Alltså någon helt oskyldig. Andas jag in o tänker som jag skrev ovan kommer jag fram till att.. Nee. Det är jag som är problemet. Så säger jag till min sambo att jag är jätte arg fast jag vet inte varför. Så ty,ler han lite.synd om mig eller ger mig en kram istället för att vi skulle så o skrika på varandra t.ex. Gillar det alternativet med kommunikation och kram mycket mer :P hehe Stackars alla som mår så illa!