Inlägg från: Tingeliiiing |Visa alla inlägg
  • Tingeliiiing

BF Januari 2015

marsmamma87 skrev 2014-05-25 07:44:24 följande:
    Usch lider verkligen med dig, hopplöst att må så illa hela tiden.

Jag kräks mest på kvällarna vilket leder till svårt att sova pga tom mage :(

Hoppas vi kan få må bra och njuta snart !!
    Vart så tok illamående mitt på Drottninggatan i Stockholm city... Fick springa in i en sidogränd o tur va väl d att det låg ett parkeringshus där.. Sambon hitta en påse i vagnen hahha fick ta den springa in o spy o med min otur kom ju självklart en bild körandes o stanna o kolla på mig... Mkt pinsamt o mkt jobbigt!

Usch sova på tom mage låter inge vidare man sover ju som bäst med mat i magen!

Vi får hålla ut ett tag till!
  • Tingeliiiing
    sissi81 skrev 2014-05-26 22:24:38 följande:

Jaaaaa jag???? haft konstant huvudvärk sen vi +ade smile4.gif

Riktigt jobbigt.
    Skönt att man inte är ensam!! blev nästan orolig
  • Tingeliiiing
    Waimea skrev 2014-05-27 15:56:32 följande:

Tingeliiiing: jag smile1.gif och tydligen kollas jag var fjärde vecka.. 150 mikrogram om dagen.

Märker du någon skillnad? det är väldigt nytt för mig kollar mitt värde 1 gång i månaden o nu fick jag ta 100 mikrogram om dagen! Jag hoppas dom hjälper för nu mår jag pytom!
  • Tingeliiiing
    Waimea skrev 2014-05-27 19:11:35 följande:

Jag upptäckte min hypotyreos i samband med min förra graviditet 2008. Det blev som ett nytt liv när jag började medicinera, men det har tagit ett par år att ställa in.. Det tar sex veckor innan du får full verkan på Levaxindosen och du får säkert öka dosen längs med vägen, tyvärr slipper du inte ev illamående och graviditetströtthet, men du blir inte så hysteriskt trött

Skönt just nu är min hud helt torr och håret torrt och hjärtat rusar ganska ofta o jag får hjärtklappning o jag är så sjukt trött sen månader tillbaka , att ta på tröjan känns som ett projekt som jag måste lägga mig ner o vila efteråt typ nästan! Helt galet! Så jag längtar efter att det ska hjälpa mig
  • Tingeliiiing

I min mage drar det o sliter hur mkt som helst hela tiden och molvärk o stickningar! Ont vid blygbenet o bröstvårtorna ska vi inte ens prata. Om AJ!!!

9+0 i morgon!

• Tingeliiiing
    snerkan skrev 2014-06-01 16:11:06 följande:

Tack för att du uppmärksammade mig på detta! Det var ju exakt på dagen när jag skulle haft mens egentligen. Känner mig mycket lugnare nu!:) dels för att det inte kommit något mer o mycket för att jag fått en förklaring!:)
    Samma för mig kom en liten blödning samma dag som jag skulle haft min mens blev rädd o åkte o kollade o hjärtat slog och allt såg fint ut! Så tror inte du behöver oroa dig
  • Tingeliiiing

Nån mer än jag som är enormt svullen dygnet runt?!

Ganska jobbigt när folk frågar o man måste svara bara v 10 haha!

Kanske för att det är 3e barnet!

• Tingeliiiing
    Tingeliiiing skrev 2014-06-01 20:32:25 följande:

Nån mer än jag som är enormt svullen dygnet runt?!

Ganska jobbigt när folk frågar o man måste svara bara v 10 haha!

Kanske för att det är 3e barnet! phpIb74Kc86385.jpg

Oj upp o ner
Svar på tråden BF Januari 2015