Inlägg från: Tingeliiiing |Visa alla inlägg
  • Tingeliiiing

BF Januari 2015

snerkan skrev 2014-05-12 20:41:14 följande:

Hej! Nu tänkte jag också skriva en rad:) Enligt min app är jag i v5+6, men har inte haft någon riktig cykel innan så vet inte riktigt om det stämmer:) var iaf på vul idag o hon mätte den lilla "pluppen" o fick det iaf till v5+. Så fick vi en ny tid om två veckor, så håller alla tummar och tår att det inte händer något innan dess. men tydligen så kan man börja blöda efter vul sa hon, nu är jag super orolig för det. Någon som har varit med om det? När efter vul kan man vänta sig att det kommer? O hur mycket?:s

Jag har börjat blöda efter vul! Men det va absolut inte mkt! Som en krona i storlek o inte knallrött blod lite blodblandad flytning typ!
  • Tingeliiiing
    Jhalie skrev 2014-05-12 21:20:30 följande:

Pratade precis med gynakuten och de tyckte att jag iaf skulle avvakta tills imorn. Om det inte blev värre, då kunde jag ringa igen under natten. Fy fan vad jobbigt detta är smile4.gif

Strunta i dom åk in
  • Tingeliiiing
    Jhalie skrev 2014-05-12 21:34:33 följande:

Hon sa att det är vanligt att man blöder och att det ändå inte går att se om det är missfall eller inte. Ta en värktablett och avvakta.

Dom kan nog se dessutom kan du i alla fall få lämna blodprov o mäta hcg!
  • Tingeliiiing
    Jhalie skrev 2014-05-13 08:10:38 följande:

Idag blöder jag ingenting och har inte ont. Än så länge. Hade tänkt ringa gyn nu på morgonen men får väl avvakta istället och hoppas blödningen slutat nu.

I vilket vecka är du? Jag hade ändå åkt till gynakuten om jag va du!

Håller tummarna för dig!
  • Tingeliiiing
    Jhalie skrev 2014-05-13 09:44:03 följande:

V7. Tog precis ett gravtest som visar gravid men inte så starkt som kontrollstrecket... Antar att det är kört nu då...
    Lägg upp får jag se! Måste va så jobbigt för dig! Med denna ovisshet
  • Tingeliiiing
    Jhalie skrev 2014-05-13 09:48:55 följande:

Har en bild i gallerit om nån vill se.

Såg nu! Har du testat detta test innan o fått superstarkt på d? Du kanske skulle ta ett digitalt i stället
  • Tingeliiiing
    Jhalie skrev 2014-05-13 10:02:38 följande:

Nej innan tog jag digitalt. Sånt med ett digitalt plus på. Tror du det gör nån skillnad? Blöder fortfarande inte. Och har inte ont
    Nä tänkte mer om det kanske står 1-2 på digitala så kanske man kan ana att nåt är fel borde stå 3+ på det digitala nu!

Usch va svårt hoppas blodet håller sig borta nu
  • Tingeliiiing
    Jhalie skrev 2014-05-13 10:39:57 följande:

Jaha du menar så. Oh det vet jag inte om jag vågar smile3.gif Har ett till likadant test. Tänkte ta det imorn och se om det är svagare eller inte. Annars köper jag ett digitalt.
    Håller tummarna för dig!
  • Tingeliiiing
    Jhalie skrev 2014-05-13 12:38:11 följande:

Tack så mycket!! Har lite småont nu. Inget som stör. Men blir det värre så åker jag nog upp även om jag inte blöder. Eller tror ni de skickar hem mig?
    Jag hade åkt in! Hah dom har inte rätt o skicka hem dig din rätt att få vård! Varesig vad dom tycker!

Uppdatera gärna!

Tänker på dig!
  • Tingeliiiing
    Jhalie skrev 2014-05-13 14:58:57 följande:

[quote=73226144][quote-nick]Tingeliiiing skrev 2014-05-13 14:25:12 följande:[/quote-nick]Jag hade åkt in! Hah dom har inte rätt o skicka hem dig din rätt att få vård! Varesig vad dom tycker!

Uppdatera gärna!

Tänker på dig![/quot

Tack smile1.gif

Kom lite lite blod nu när jag var på toa..

Åkte hem iaf. Väntar lite till. Och om jag behöver åka så har jag en kompis som kan passa barnen ikväll.

Håller alla tummar för att det går över och att testet visar starkare imorn!!

Det värmer att ni bryr er iaf, tack smile1.gif

Men usch!

Tur att du har din vän till hjälp ifall du måste åka in!

Sånt här är aldrig roligt

Ta hand om dig
Svar på tråden BF Januari 2015