Inlägg från: marsmamma87 |Visa alla inlägg
  • marsmamma87

BF Januari 2015

ilyaln skrev 2014-05-04 20:34:52 följande:

Sätter in ena foten här om jag får. Har BF på nyårsafton, men då jag har gått över med mina två andra så sa BM att detta förmodligen blir en januaribäbis, vilket jag faktiskt hoppas på. Även om man är så sjukt trött i slutet på graviditeten så hoppas jag på övertid :D Ett par dagar eller så bara ;) 

Hoppas det är okej :)

Självklart !:) jag har också BF nyårsafton enligt vissa appar men väljer att tro på de som säger 2/1 :) välkommen!!
  • marsmamma87

Är det någon mer som blivit frusen av sig?

Jag har aldrig haft några liknande problem innan men har nu sen nästan en vecka tillbaka känt mig frusen till och från. Det isar nästan i hela kroppen när det kommer.. Burr!!

Kanske håller jag i

• marsmamma87

Oj! Tryckte för snabbt .. Fortsätter här:

Kanske håller jag på att bli sjuk, men kopplar ju alla symptom med graviditeten nu:)

Annars har jag fortf molvärk som kommer och går och nu senaste dagarna även korta vågor av illamående.

Hoppas att alla små pyren mår bra där inne!

• marsmamma87

Häftigt att vi är så många som fryser. Har aldrig hört talas om det som graviditetssymptom men då måste det ju vara det :)

• marsmamma87
    fröet2015 skrev 2014-05-05 07:10:58 följande:
    Eller så är det för att kylan kom tillbaka.. ;)
    Haha, kanske ;)
  • marsmamma87

Jag kommer gå hos privat barnmorskemottagning och där får man vul vid inskrivningen efter det kostar extra tidiga ultraljud 500:-

• marsmamma87

Jag har ett helt annat illamående den här gången, iallafall än så länge.. Med sonen kände jag mig konstant sjösjuk, fruktansvärt!! Nu mår jag illa korta stunder under hela dagen, men det försvinner lika snabbt som det kommer och däremellan mår jag fantastiskt. Hoppas det kan få fortsätta så!

Annars fryser jag eller svettas, har molvärk mest morgon och kväll, är trött så in i bängen och magen är svullen till tusen. Folk på jobbet har redan börjat snegla på den, så jag undrar vart detta ska sluta.

Ha en härlig tisdag!

• marsmamma87

Herregud kan man börja känna av foglossning redan v 6?? Var ju gravid senast 2012 och då hade jag ganska stora problem med just foglossning under andra halvan av graviditeten. Nu börjar jag känna av detta igen..REDAN. Framförallt är blygdbenet såå ömt, kan knappt komma åt där. Och jag har börjat stelna till i höfter och ljumskar på eftermiddagar och kvällar så som det var sist. Har inga problem att gå än så länge tack å lov.

Är det nåt annat som kan smärta så i blygdbenet kanske?

• marsmamma87

Kul idé! Jag är förskollärare till yrket och arbetar med barn i 3 årsåldern. När jag inte är där är jag framförallt mamma och ger nästan all min tid till min son på 2 år.

Brinner för inredning och pysslar mycket hemma. Är GÄRNA utomhus, helst i trädgårn eller nere vid havet. Planterar och donar gärna ute i rabatterna.

Är bra på att slösa pengar, helst på inredning då, och barnkläder :)

Svar på tråden BF Januari 2015