BF Januari 2015
Hej tjejer!
Hoppar gärna också in i den här tråden, BF 2/1 som det ser ut just nu. Det är mitt andra barn, har en pojke som är född -12 sedan innan.
Hoppas vi alla får följas åt ända till januari nu:)
Hej tjejer!
Hoppar gärna också in i den här tråden, BF 2/1 som det ser ut just nu. Det är mitt andra barn, har en pojke som är född -12 sedan innan.
Hoppas vi alla får följas åt ända till januari nu:)
Jag födde min stora kille exakt två veckor innan BF efter drygt två timmar på förlossningen. Så han ville verkligen ut. Följer den här bebisen storebrors fotspår så tittar den väl ut vid jul, men föder GÄRNA i januari istället
Jag har inte många gravidkänningar än vilket gör mig lite nojjig. Är dock extremt trött och har somnat i soffan vid åtta varje kväll i en vecka. Har molvärk till å från under dagen också, så hoppas något växer där inne fortfarande!
Med storebror mådde jag EXTREMT dåligt från ungefär vecka sex till tjugo.. Spydde mer eller mindre konstant och kunde knappt ta mig ur sängen på dagarna. Hann dock aldrig oroa mig över missfall då vilket är min absolut största skräck med denna.
Håller iallafall tummarna för alla oss
Smyger och tjuvtittar lite på er.
Har inte testat positivt än, men om jag inte skulle vara gravid nu så kommer jag aldrig mer lite på min kropp
För inte kan väl min hjärna vara så elak att ge mig detta helvetes illamående och sen inte vara gravid? Illamåendet har kommit smygande sen slutet på förra veckan men nu har det blivit en konstant känsla som inte vill släppa.
Övriga symptom är ömma bröst, molvärk som strålar, humörsvängningar, trött trött trött
Känner ni igen er?
Fy för o må illa så länge marsmamma! Jag har inte mått dåligt så jag kräkts en dag.
Ja det är jätte bra med de där vatten flytningarna. Hihi vänj dig och skaffa trosskydd. :)
Jag har kvar min molvärk och min mage är SÅ svullen hela tiden. Ser redan ut som en liten kula men det är väl lite tidigt ?? Vecka 5 liksom, var ska det då sluta? Men första barnen fick jag inte riktig mage förrän vecka 18 ungefär.. Hur tidigt kom magen med andra barnet för er som har fler??
*barnet , inte barnen. Har bara ett:)
Jag går o nojjar nu över att ja mår så.mycket bättre än ja gjorde med dottern i v 5...molvärk lite nu o då e typ enda ja känner. Mådde lite illa i går kväll men det va typ i 15 min...nojjar att det e nått fel bara för det fast ja vet att ingen graviditet e den andra lika..Nån mer som känner sig ogravid ?:/ Föresten dricker ni kaffe? Med dottern drack ja bara rött o grönt te, nu dricker ja 1 till 2 koppar kaffe om dagen va e max rekomenderad intag av kaffe?
Sådär nu är det svart på vitt med
Jag har testat positivt, visserligen mkt svagare + än jag själv trodde med å andra sidan har jag BIM idag och när jag väntade min första fick jag inte plus förrän BIM +10. Så jag är väl en låghormonare. Men jag minns inte att jag varit såhär nojjig med mina andra barn.. hahha
Nåja nu är jag gravid och ska njuta mellan illamåendet :)