BF Januari 2015
Grattis :) ligger han å suger på tummen ? :)
Grattis :) ligger han å suger på tummen ? :)
Fick 2st förra gången eftersom de var ivf. Fick 2 denna gång oxå eftersom vi inte hade nån som helst aning när jag vart gravid eftersom de vart spontant :p så har varit på första å väntar nu tills rul :)
Jag brukar få som hugg när ja reser mig upp eller nyser, har för mig att ja hade lika förra gången :p
Har oxå huvudvärk ofta :/ här har även illamåendet kommit tillbaka efter ha hållt sig borta i 2 veckor :/ är i v 15 nu så kanske får dras med detta då :/
Alltså denna graviditet är så olik förra på många sätt. Bland annat fick jag idag frågan hur långt gången jag är och blev som ett stort frågetecken;) med sonen visste jag vecka och dag, men nu vet jag knappt månad!
Pågår så mycket med bröllop, sonen och det härliga vädret, som gör att vi är iväg på äventyr så fort vi har möjlighet. Graviditeten kommer väl slå till som en chock när bröllopet är över och hösten är här. Plötsligt kommer jag vara mer än halvvägs liksom;)
Just nu har jag en irriterande huvudvärk som jag gissar är en kombination av för mycket sol/värme och hormoner. ..
Grattis :)
Idag rutinultraljud. Jag som hittills haft bf 31/12 blev flyttad en dag till 2 januari. Så nu kan jag vara här i januaritråden på riktigt ;) Bebisen mådde bra och växer fint, allt var perfekt!
Ja gick igenom våra kläder som vi spart häromdagen, men inte mycket som är kvar i dem småa strl då vi oxå hade en riktigt kräk unge så de blev som gula fläckar på kläderna efter tvätt :/ men de gör mig inget å behöva handla nytt ;) sambon är inte lika road. Svårare nu dock då vi nog inte ska ta reda på könet å de visste vi sist så mkt neutralt å de brukar ju intw finnas så mkt av direkt :/ ska oxå ner till ullaree i oktober fick utav min käre mor resa å fick pengar å tror nog de kommer räcka å bli över av dem så ska försöka handla de mesta därnere ;)
Ja jag har på melon, äter varjedag till kvällen kan inte vara utan :p å sen kebab är ja sugen på heeela tiden :p har varit sen innan ja fick reda på att ja var gravid, som tur är inget ja äter hela tiden :p
Lite rädd å gå upp lika mkt som förra graviditeten så glad att ja inte är sötsugen ;)
Vallfärdat till centrum denna morgon, de borde vara olagligt att få ett sånt starkt dug efter något! Har ni fått några cravings än?:)
Måste bara berätta att jag nog kommer att bli moster innan veckan är slut :) min syster väntar sitt första barn 6/9 men ligger sen förra veckan inlagd pga högtblodtryck och trots mediciner så får dem inte bukt på de :/ så igår var planen igångsättning på fredag då hon räknas som fullgången 37 fulla veckor :) så spännande jag är skit nervös hela tiden :p haha detta är ju värre än när en själv skulle ha ;)
Igår blev jag moster åt en liten pojke :) nu längtar man ju ännu mera tills ens egna kommer :) vi ska på rul den 3e så hoppas tiden går fort tills dess :)