elilin skrev 2015-01-01 13:15:36 följande:
God fortsättning på er alla :) nu är vi inne i våran månad ;) jag känner en väldg lättnad över att de äntligen är 2015, ville inte gärna ha en liten december bebis ;) har dock inte bf förens den 30e men haft så mkt känningar så varit lite nervös över å få tidigare ;) men nu så kan ja andas ut, med sonen hade ja ingen känning alls förens morgonen de drog igång så detta känns lite annorlunda, känns som man redan går å känner om de händer nått :p
Hur mår ni annars? ja är rätt less vill bara få de överstökat, foglossning som gör.mig begränsad kan knappt gå utanför dörren själv med sonen då ja inte kan gå ordentligt, har börjat må illa igen å känner mig tung:( känner inte alls igen mig själv, vanligt vis mkt ute med sonen å tränar men har inte rört mig sen v 26:/ aja snart äre över varjefall å ska bli spännande att se vad slm finns i magen om det är en lillebror eller lillasyster;)
Glad att vi klarade oss över årsskiftet. Haft känningar länge så jag trodde det skulle bli dec bebbe men tack och lov blir det jan :) men nu när det är jan känns det verkligen som varje timme bara är en väntan på att det ska sätta igång. Foglossning from hell och sammandragningar mest hela tiden gör att jag helst inte går utanför dörren. tur nog är 3åringen världens snällaste. kanske blivit lite mycket tv dock...
Inte sugen på förlossning men vill ha det överstökat så man vet att allt (förhoppningsvis) är/har gått bra.