BF Januari 2015
Vad roligt, grattis!
Vad roligt, grattis!
Nej vad tråkigt, jag beklagar verkligen och hoppas det går vägen för er nästa gång, styrkekram!
Nej jag fick inte heller något tidigt VUL så ska faktiskt boka tid på en privat klinik, men gör det i v 12-13 för känner att om jag gör det nu och allt ser bra ut så kommer jag ändå oroa ihjäl mig sedan efter vecka 12. Vill ju kunna glädjas över att den mest osäkra tiden är över men om jag känner mig själv rätt så kommer jag bara tänka på alla skräckhistorier jag läst om folk som får veta att fostret är dött på RUL så jag ska som sagt boka ett ultraljud privat i vecka 13 någon gång Dag 23 för mig var igår ju .. Nu blev jag sjukt orolig igen
Vill bara att dessa första veckorna ska gå fort så man kan börja njuta på riktigt av graviditeten som alla pratar om
Grattis!
Vill absolut inte tynga ner de med min oro nu men är så vansinnigt orolig så vet inte riktigt vad jag ska göra, vaknade med typ muskelvärk i sidan av magen. Det känns ungefär som en rätt ordentlig sträckning och även huden utanpå och höftbenet känns ömt om jag tar på det. Min första tanke när jag vaknade var utomkvedshavandeskap men efter att ha googlat runt lite har jag förstått att det ska göra fruktansvärt ont vilket det INTE gör, känns som sagt mer som en ordentlig sträckning. Är i vecka 5+5 idag. Kan det vara så enkelt som att jag bara sovit i någon konstig ställning/vänt mig lite för hastigt i sömnen? Känner att jag jagar upp mig här
Åh, tack för ditt svar! Nu känner jag mig lite lugnare, det gör ju som sagt ont utanpå också, känns lite ömt när man tar på det stället och tycker att huden är lite varm. Var det så för dig med? Lite mer exakt satt din värk någonstans? Ska ringa till BM imorgon tänkte jag så kanske hon kan lugna mig ytterliggare.
Det onda jag kände på sidan igår har hållit sig borta idag, än så länge! Så det var nog bara en sträckning som jag misstänkte. Så nu kan jag gå tillbaka till att oroa mig för att jag inte mår illa :-P
Det finns en BF-tråd Länken hittar du i trådstarten