BF Januari 2015
När började du testa? Tycker du att testen åtminstone blivit liiiiite starkare? Vid mina missfall har jag haft extremt svaga streck som inte ökade det minsta i styrka, vid senaste missfallet så blev dom till och med svagare direkt innan jag började blöda men denna gången plussade jag rätt svagt på BIM och testen har bara blivit starkare och starkare och det är väl egentligen inte förens nu dom har blivit riktigt starka och jag går in i vecka 8 imorgon (6+6 idag) Så jag tycker du ska vänta lite med oron, även om mina test nu är starka är det ju liksom ingen garanti för att det går vägen och i spökstreckstrådarna kan man ju läsa mängder Av exempel på folk som fått näst intill obefintliga streck och ändå fått friska barn. Jag vet att det är svårt att inte oroa sig, själv kommer jag väl inte kunna slappna av förens efter förlossningen men då börjar väl nästa oro Det bästa är väl att inte testa så mycket men det är ju mycket lättare sagt än gjort och jag inser väl att jag är helt fel person till att ge någon det rådet men försök åtminstone att testa var tredje dag istället för varje så att ditt HCG hinner öka såpass mycket så att du kan se skillnad. Håller tummar och tår för dig och alla andra!