Inlägg från: k girl |Visa alla inlägg
  • k girl

Hur mycket kläder har du?

Jag var tvungen att gå och räkna. I min hängande garderob har jag 13 klänningar/längre tunikor, 10 toppar (inräknat både blusar och stickade tröjor), tre koftor. Jag har också 6 par byxor, en låda med t-shirts och linnen, en låda med långärmade bastoppar och 8 kjolar. Ja, jag använder kjol och klänning ganska mycket.

• k girl
    k girl skrev 2014-04-27 10:34:48 följande:
    Jag var tvungen att gå och räkna. smile1.gif I min hängande garderob har jag 13 klänningar/längre tunikor, 10 toppar (inräknat både blusar och stickade tröjor), tre koftor. Jag har också 6 par byxor, en låda med t-shirts och linnen, en låda med långärmade bastoppar och 8 kjolar. Ja, jag använder kjol och klänning ganska mycket. smile1.gif
    + en låda med strumpbyxor, en låda med trosor, en låda med BH, underklänningar och underkjolar samt en låda med strumpor. En liten hylla med ylle- och silkesunderställ och en låda med träningskläder (har mycket!) inklusive baddräkt. Och så har jag en klädkammare där jag har funktions- och skogskläder samt regnställ, ett par yllekappor, trenchcoats och skinnjacka. Och bröllopsklänning. Några skinnstövlar, skinnsneakers, några ballerinaskor, några pumps, gummistövlar, två par träningsskor (ett par stadiga men lätta gympaskor för gymmet och löparskor i gore tex). Typ så.  

JO! Och min lilla pärla: en låda med indiebandtishor. Mer av ett samlarobjekt än något jag faktiskt använder.
  • k girl
    Sticka skrev 2014-04-27 13:24:19 följande:
    Eller hur, min tanke också :) Eller 20 par skor, haha, jag har tre...
    Jag gillar iofs skor, men skulle inte klara mig på bara tre. Bara gummistövlar, vinterkängor, skoterskor och träningsskor är ju fyra par.
Svar på tråden Hur mycket kläder har du?