LyCKa55 skrev 2016-05-21 22:19:28 följande:
Ååhh va kul!! Grattis! Ja då vet jag!:) När blir Bf då? Februari?
Jo väntan är seeg. Jag är orolig för att mina symtom minskade rätt mycket i v.8 samt att jag hade rejält ont i magen två gånger i början(v.6 o v.8). Men jag hoppas allt är bra. Känner mer nu igen sen typ 2veckor. Men myycket mildare än med S. Hade kunnat göra det här fler gånger om det vore såhär. Men sen är det ju förlossningen som är mindre kul
Bf blir 29:de januari enligt app (så slutet på januari/början på februari)
Jag är ju riktigt orolig att jag ska bli lika racklig som förra gången, foglossning, karpaltunnelsyndrom och vätskeansamling plus rätt kraftig viktuppgång för hatar känslan när kroppen sviker mig (jag gillar att kunna reda mig själv typ) :) Känner precis som förra gången av lätt illamående när jag blir hungrig (denna gång ska jag inte ge efter för småätandet dock), lite ömma bröst och lätta ilningar i magen ibland, denna graviditet kommer jag nog ta reda på kön (förra gången blev allt så konstigt när läkarna försa sig och sa att jag väntade en pojke vid vändningsförsöken men sen kom det en tjej ut) tog minst en månad innan jag började säga "henne", "hon" osv istället för han - haha. Kommer nog dock inte gå ut med kön offentligt.
Kommer inte gå ut med denna graviditet ännu heller på instagram o sådär
Är själv lite orolig att nått ska hända för nu är man ju så inställd på att det ska bli en bebis osv men man får försöka uppskatta och tänka att man väntat ju ändå på ett barn och inte ett mf eller ma :)