Fortsättningstråd för oss med BF i April 2014 med första barnet
Visst är det helt underbart när de ler?? Brukar ligga och prata och busa med min lillkille emellanåt och han skiner som en sol, man smälter! ♥
Sen har jag en sådan typisk förälderfråga; någon av era som ändrat "bajsmönster"? Vår lille bajsade ca 5-6ggr per dag från födsel för att nyligt inte göra det på en vecka och sen igår kom det, rejält ggr. BVC sa att det var helt normalt att de ändrade mönster och man skulle inte vara orolig om han mådde bra i övrigt, vilket han gör.. Men ja, alltid lite lugnare att få diskutera med lite andra kloka mammor också :-P
rejält 3ggr*
Oj vad ni skrivit på! :) vår plutt var beräknad 23e men dök upp den 8e, vilket var skönt då jag knappt hann bli minsta less på magen!
Och det här med karlarna är ju alltid lite speciellt, är glad att min man verkligen vill hjälpa till och göra allt! Men sen har vi kämpat med kommunikationen och förståelse i flera år innan eftersom min man har diagnoser som krävt mycket av oss!
Kämpa på där ute! ?
Åh, tyckte lillen ville äta heeela tiden igår vilket inte alls varit vanligt sista veckorna... sen på kvällen insåg jag att de inte producerades tillräckligt med mjölk. Har varit dålig med feber och tydligen kan de påverka. Blev ersättning till nattmålet och nu finns det mjölk igen! Blev rädd att de skulle börja sina då jag verkligen gillar amningstunden! Skönt att han utan problem tar flaska och ersättningen ändå! :)
Har verkligen en bebbe som är 12-veckorsgrinig. Både igår och idag har de varit antingen bära runt i famnen eller ligga och snutta på mamma som gäller. Svårt att somna och skriker utan anledning.. well, bara hoppas att de går över snart!