• Dixie

barnets efternamn!??!

det har väl ingen betydelse för dig?
    du vet inte ens hur gammal ditt barn är - vad barnet heter är väl då oväsentligt......

• Dixie
    Anonym (Pappa) skrev 2014-04-22 11:37:55 följande:
    Nej jag skojar inte men de är väl en väckarklocka som börjat ringa i mig. Det känns som om jag kommer förlora mitt barn när de gifter sig :(
    du har väl redan förlorat barnet eftersom du visar noll intresse för ditt barn……..
  • Dixie
    Anonym (Pappa) skrev 2014-04-22 21:49:48 följande:
     jag inte har tid för möten och mini träffar här och där för att lära känna ungen!! 
    jobbigt att du måste anpassa dig till barnet…… varför i hela friden skulle de väcka ett sovande barn för att prata med en främling? 

om du inte har tid för "mini-träffar" hur hade du tänk att du skulle lära känna ditt barn? 
  • Dixie
    Anonym (Pappa) skrev 2014-04-22 22:04:23 följande:
    Jag bryr mig visst men som jag har en hobby som tar all min ledig tid tyvärr. Har bara ledig tid på kvällarna men då sover han juu :/
    Jag har tänkt att han kan sova över här när min polare är hos sin flickvän så får jag och sonen lära känna varandra innan han somnar och så men det vägrar ju exet :( hon gör allt för att sabba !
    som förälder får man anpassa sig för barnets bästa - uppenbart är du inte redo att bli förälder…… 

klart man inte låter en 6-åring sova över hos någon som han inte känner - hur tror du det skulle fungera? Om du nu så gärna vill vara en förälder är det dags att du gör vissa uppoffringar och anpassar dig! 
  • Dixie
    Anonym (Pappa) skrev 2014-04-23 08:41:27 följande:
    Jag vill ju lära känna barnet men jag måste prioritera tävlingarna och träningen också. Blir inte alls kul om de byter namn så mitt barn heter som hennes gubbe :( fattar ni inte hur jobbig situationen är för MIG! ?

fattar DU inte att det inte handlar om DIG.............
    Anonym (Pappa) skrev 2014-04-23 07:15:04 följande:
    Vad fan är jag ? Är inte jag familj jag är ju hans pappa!??!

just nu är du ju bara en spermiedonator - papparollen förtjänar man...... men du har ju inte visat ditt barn något intresse under alla år - varför skulle du vara betydelsefull i hans liv om du inte anstränger dig?
Svar på tråden barnets efternamn!??!