Inlägg från: Anonym (Linda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Linda)

barnets efternamn!??!

Anonym (Pappa) skrev 2014-04-23 07:15:04 följande:

Ja jag betalar underhåll.. jag kan inte sluta på min hobby då jag tävlar i den och behöver den. Jag förstår nu i efterhand att de va dumt att be henne väcka han. Vad menar du om ungen fått påskägg? Inte av mig jag har inte träffat barnet på flera år men det vill jag ändra på nu om mamman beslutar att inte byta namnet.. skrev ett sms till henne igår att jag börjar träffa sonen om hon inte byter hans namn annars ska jag skita i honom i resten av mitt liv!! Hon svara att jag gärna får lära känna honom men att namnbytet är bestämt och hon skrev om hur viktigt de är för honom att känna tillhörighet till sin familj. Jag då?? Vad fan är jag ? Är inte jag familj jag är ju hans pappa!??!

Du måste skämta! Så du kan tänka dig att träffa barnen endast om barnet INTE byter efternamn. Så om barnet byter efternamn så tänker du inte träffa barnet. Du spelar dina kort rätt i mammans händer. Jag kan förstå att hon byter efternamn när du själv säger att du kommer vara frånvarande. Det hade jag också gjort om jag haft en sådan karl till far till mitt barn. Buhuu va synd det är om dig!
Svar på tråden barnets efternamn!??!