Anonym (Pappa) skrev 2014-04-22 21:49:48 följande:
Jag ringde mamman 7-8 ggr utan något svar. Så när hon väl ringde upp så var jag redan upprörd och började då tyvärr bråka med henne i telefonen :( hon försökte vara så där irriterande pedagogiksk och lugn men de är något som alltid stört mig så de slutade med att hennes jävla gubbe tog över luren och bad mig lugna ner mig!! Så just nu är jag så jävla förbannad att jag brinner vem fan är han att säga till mig vad jag ska göra??! Jag frågade iaf om hon skulle byta namn på ungen och det tänker hon, precis som er här på FL tyckte hon jag varit för frånvarande för att yttra min åsikt. JÄVLA FITTA!! :'@ så nu sitter jag och gråter. Jag bad om att få prata med pojken men hon vägra och sa att han sov ÄR DE SÅ SVÅRT ATT VÄCKA HAN?!?? Jag vill höra han säga att han vill heta som den där jävlabögen men hela samtalet slutade med att de hotade med polisanmälan (jag råkade få ur mig att jag skulle ge mig på exet och hennes gubbe :() & de tyckte även jag kunde kontakta familjerätten om jag ville starta mitt umgänge med grabben fast exet mycke väll vet att jag inte har tid för möten och mini träffar här och där för att lära känna ungen!! Allt känns så jobbigt just nu har dödsångest inför deras jävla brölopp
Anonym (Pappa) skrev 2014-04-22 00:40:44 följande:
Jag bryr mig inte.
Nä, du bryr dig inte alls.....