• Anonym (Sömnlös)

Frun ute på nattklubb igen..

Så, då blir det åter igen en sömnlös natt. Vi har varit gifta i 12 år och har 2 tonårsbarn som lever sitt eget liv mer eller mindre, samt en 10 åring som fortfarande tycker att det är ok att vara med oss (vi har passerat 40).
    Min fru har tydligen ett uppdämt behov av att gå ut på nattklubb med sina vänninor, en del gifta och andra singel.
    Det har hänt att hon kommit hem straxt efter 07.00 på morgonen, vilket gör mig frågande vad man gör ute till så sent. Mellan 05-06.00 är annars en vanlig tid hon brukar komma hem. det har hänt att hon sovit hos en kompis oxå, vilket jag tycker är lite märkligt. Kanske är jag för konservativ då jag själv aldrig springer på nattklubb och om jag går ut med kompisar så blir det i regel någon pub för lite mat och skitsnack. Hemma vid 12:00 senast då det ofta är en dag efter med fotboll och annat som man måste vara med på.

Ibland har jag frågat var dom varit och får oftast till svar att dom BARA dansat på något ställe som hon inte kommer ihåg vad det heter eller ligger. Det har senare framkommit att Golden Hits är ett välbesökt ställe och jag läste en tråd tidigare om att det är känt för att vara ett riktigt raggställe. Garbo är tydligen oxå besökt. Jag kom på henne i somras då hon skulle göra något konstigt  hos en kompis på andra sidan stan. Då jag försökt få tag på henne utan resultat så ringde jag hem till hennes kompis som sa med en ganska besvärad röst att hon just åkt hem, då var klockan Ca 17:30.
    23:20 kom hon hem med en story som lät helt ofattbar, lögner som lindades in i lögner är svåra att komma ihåg.

Givetvis ställde jag henne mot väggen och frågade om det fanns någon annan med i bilden vilket hon förnekade. Jag har en magkänsla som säger att något inte står rätt till. Vi har det förövrigt enl vad jag tycker bra både i vår relation och vårat sex, som vi utövar regelbundet ett par gånger i veckan. Gillar inte läget just nu då jag älskar denna kvinna otroligt mycket, vet inte vad jag ska ta mig till........
    Skönt att bara få skriva av sig lite

• Svar på tråden Frun ute på nattklubb igen..
  • Anonym (Jao)

Antar att Norrlandsguld sitter och kollar på alla onanitrådar där alla kvinnor ska berätta om deras sköna orgasmer, och tänka för sig själv " Varför kan inte jag få såna.. "

Ibland funderar man hur medelåldern på detta forum ser ut när folk ska sitta och kommentera såna onödiga kommentarer,  kanske är dom själv avundsjuka på att de faktiskt händer nåt i någon annans liv Drömmer

Nåja TS. Milf eller ej så tycker ja du ska såklart ta ett seriöst snack med henne, låter som dåliga lögner i mina öron, kanske överraska henne med nåt stort och romantiskt igen om de är det hon saknar i förhållandet?!

Ja vet inte.. Jag är ingen psykolog men försöker komma med någorlunda seriös kommentar Obestämd

• johnhenryIV
    Anonym (Sömnlös) skrev 2014-04-17 21:02:45 följande:
    Min fru har tydligen ett uppdämt behov av att gå ut på nattklubb med sina vänninor, en del gifta och andra singel.
    Det har hänt att hon kommit hem straxt efter 07.00 på morgonen, vilket gör mig frågande vad man gör ute till så sent. Mellan 05-06.00 är annars en vanlig tid hon brukar komma hem. det har hänt att hon sovit hos en kompis oxå, vilket jag tycker är lite märkligt...

Jag kom på henne i somras då hon skulle göra något konstigt  hos en kompis på andra sidan stan. Då jag försökt få tag på henne utan resultat så ringde jag hem till hennes kompis som sa med en ganska besvärad röst att hon just åkt hem, då var klockan Ca 17:30. 23:20 kom hon hem med en story som lät helt ofattbar, lögner som lindades in i lögner är svåra att komma ihåg...

Givetvis ställde jag henne mot väggen och frågade om det fanns någon annan med i bilden vilket hon förnekade. Jag har en magkänsla som säger att något inte står rätt till.
    Att hon efter puben då och då trillar in 07:00 på morgonen, sover över hos kompisar (oplanerat?) samt detta med att hon "just åkt hem" från "kompis" kl. 17:30, som blev till 23:20, skulle även göra mig orolig om jag var i din sits. Jag tror du gör klokt i att lita på din magkänsla i det här fallet.
  • Anonym (Troll?)

Om det här är på riktigt och inte en trolltråd skulle jag se upp på riktigt. Alla indikatorer finns där och man skall vara mer än lovligt naiv för att acceptera hennes ursäkter. Snacka med två eller tre av hennes kompisar samma kväll direkt efter varann. Även om de snackat ihop sig brukar de röra ihop det. Säg att du måste ha tag i henne snabbt för att det hänt något hemma.

• Anonym (X)

Fråga om du kan haka på nästa gång istället.

• Oschlaka
    Anonym (Sömnlös) skrev 2014-04-17 21:02:45 följande:
    Så, då blir det åter igen en sömnlös natt. Vi har varit gifta i 12 år och har 2 tonårsbarn som lever sitt eget liv mer eller mindre, samt en 10 åring som fortfarande tycker att det är ok att vara med oss (vi har passerat 40). Min fru har tydligen ett uppdämt behov av att gå ut på nattklubb med sina vänninor, en del gifta och andra singel. Det har hänt att hon kommit hem straxt efter 07.00 på morgonen, vilket gör mig frågande vad man gör ute till så sent. Mellan 05-06.00 är annars en vanlig tid hon brukar komma hem. det har hänt att hon sovit hos en kompis oxå, vilket jag tycker är lite märkligt. Kanske är jag för konservativ då jag själv aldrig springer på nattklubb och om jag går ut med kompisar så blir det i regel någon pub för lite mat och skitsnack. Hemma vid 12:00 senast då det ofta är en dag efter med fotboll och annat som man måste vara med på. Ibland har jag frågat var dom varit och får oftast till svar att dom BARA dansat på något ställe som hon inte kommer ihåg vad det heter eller ligger. Det har senare framkommit att Golden Hits är ett välbesökt ställe och jag läste en tråd tidigare om att det är känt för att vara ett riktigt raggställe. Garbo är tydligen oxå besökt. Jag kom på henne i somras då hon skulle göra något konstigt  hos en kompis på andra sidan stan. Då jag försökt få tag på henne utan resultat så ringde jag hem till hennes kompis som sa med en ganska besvärad röst att hon just åkt hem, då var klockan Ca 17:30. 23:20 kom hon hem med en story som lät helt ofattbar, lögner som lindades in i lögner är svåra att komma ihåg. Givetvis ställde jag henne mot väggen och frågade om det fanns någon annan med i bilden vilket hon förnekade. Jag har en magkänsla som säger att något inte står rätt till. Vi har det förövrigt enl vad jag tycker bra både i vår relation och vårat sex, som vi utövar regelbundet ett par gånger i veckan. Gillar inte läget just nu då jag älskar denna kvinna otroligt mycket, vet inte vad jag ska ta mig till........ Skönt att bara få skriva av sig lite

Håll ut tills barnen är vuxna. Lämna henne sedan. Var rädd om din hälsa, hon kanske är hivsmittad. Hitta en kvinna som förtjänar dig, lev hemligt med henne. Håll banen utanför,de mår dåligt av skilsmässa.
  • Tveksamt
    Oschlaka skrev 2014-04-20 19:56:14 följande:

Håll ut tills barnen är vuxna. Lämna henne sedan. Var rädd om din hälsa, hon kanske är hivsmittad. Hitta en kvinna som förtjänar dig, lev hemligt med henne. Håll banen utanför,de mår dåligt av skilsmässa.
    "Hitta en kvinna som förtjänar dig, lev hemligt med henne"?
    Så din lösning på att hans partner kanske eller kanske inte är otrogen är att han själv ska vara det? Konstruktivt...

Jag skulle säga som någon tidigare istället, sätt dig ner och prata med henne. Men inte genom att komma med anklagelser, utan istället genom att förklara hur du känner.
    Att du blir orolig över att hon inte trivs i situationen när hon är ute/borta så mycket. Att du inte mår bra av situationen. Försök få henne att sätta sig in i din sida av det hela, vad skulle hon tänka om det var omvända roller?
    Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • Anonym (så svårt)

Så svårt behöver det inte vara. Du säger att du ställde henne mot väggen. På vilket sätt gjorde du det? Hur förklarade hon den där händelsen då hon tog 6 timmar att komma hem från kompisen?

Har du pratat med henne om att du tycker att det här är jobbigt?

Om du har det och ni inte har kunnat lösa det här ska du göra som följer. Nästa gång hon kommer hem kl 5-6 på morgonen och ska kliva in i sängen hoppar du upp och vrålar, "VAD I HELVETE HÅLLER DU PÅ MED?!" Sen får ni ha en diskussion.

Att älska någon innebär inte att man inte får vara arg på dem och ställa lite krav på hyfs. En 40-årig mamma ska ge fan i att vara ute till 7 o supa varannan natt om hon vill vara en bra förebild. Det kan du kanske fråga henne om, ifall hon tycker att hon föregår m gott exempel för era barn.

Det finns en stor risk att hon har varit otrogen mot dig upprepade gånger.

• Anonym (Sömnlös)

Tack ni seriösa för era svar, Och till några andra, jag har ett liv som förmodligen är mer spännande än vad ni någonsin kommer att få uppleva. Kan bara i förbi farten berätta att jag tog med mig frun och ett av barnen på en rätt fantastisk resa till en annan kontinent som innehöll många underbara upplevelser. 6 veckor tillsammans har gjort oss lite mer tajta, och det blir intressant att se vad som händer framöver.
    Vi ska förmodligen till Afrika i höst under en månads tid om allt går i rätt riktning.
    Norrlandsgud, vad ska du göra med ditt liv framöver?
    Visstja, vi drar ju till USA i mitten på maj och blir borta i 4 veckor.

• Anonym (BosseLarsson)

Har ni varit borta i sex veckor? Du skapade tråden för en vecka sedan då frun var på krogen igen, hur ska du ha det? Och nu helt plötsligt är ni "mer tajta"?

Svar på tråden Frun ute på nattklubb igen..